ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام؟

0
506

کالاسودا – شرکت بلو ایکس یک ساعت هوشمند بی صدا با قیمت ۵۰ دلار عرضه کرده است که بیشتر مشابه به یک ردیاب تناسب اندام است.

این ساعت فاقد پلتفرم مخصوص ساعتهای هوشمند یعنی Wear OS است و احتمال دارد دارای app Store نباشد اما توانایی اتصال به اینترنت نسل دوم را دارد.

این گجت پوشیدنی دارای مانیتور نرخ ضربان قلب، گام شمار و قابلیت ردیابی خواب دارد. این برند امریکایی اکنون با این ویژگی و بدون ارائه سیستم عامل ساعت هوشمند راه متفاوتی را در پیش گرفته است. پیش سفارش این ساعت با قیمت مقدماتی ۵۰ دلار از سایت امازون در دسترس است. البته ممکن است بعدا قیمت آن تغییر کند.

این ساعت از پلتفرم اختصاصی خود به جای Wear OS است استفاده میکند که متاسفانه ان نیز دارای اپ استور خاصی برای خود نیست. بنابراین شما باید به برنامه های از پیش نصب شده قانع باشید. ا

ین گوشی از طریق بلوتوث به گوشی وصل میشود و نوتیفیکشنهای گوشی و برنامه های تناسب اندام را میتوانید در ساعت خود دریافت کنید.

یکی دیگر از دستاوردهای این ساعت، امکان اتصال ان به اینترنت است. معمولا ساعتهایی با بودجه کم این امکان را فراهم نمیکنند اما بلو ایکس امکان اتصال به اینترنت ۲G برای برقرای تماس و ارسال پیام را فراهم کرده است.

 همچنین این ساعت دارای گواهینامه ضدافتاب و ضد گرد و غبار است، یعنی در صورت خیس شدن یا زیر باران ماندن مشکلی برای آن پیش نمی اید، اما نمیتوانید با آن شنا کنید.

                                                     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها