ساعت هوشمند Yunmai ؛ شیائومی با قیمتی باورنکردنی ساعت خود را روانه بازار فروش می کند

0
650
ساعت هوشمند Yunmai ؛ شیائومی با قیمتی باورنکردنی ساعت خود را روانه بازار فروش می کند

ساعت هوشمند Yunmai با قیمتی در حدود 103 دلار به فروش می رسد. کمپانی شیائومی را می توان یکی از معدود شرکت های دانست که در بسیاری از حوزه های فناوری فعالیت دارد و توانسته در چند سال اخیر فروش بسیار خوبی به دست آورد. این کمپانی چینی برخی از محصولات خود را توسط شرکت های وابسته به خود تولید و روانه بازار فروش می کند. ساعت هوشمند Yunmai نیز توسط شرکت یانمای تولید شده و به نظر فروش خوبی به دست آورد.

برند تجاری یانمای شهرت بالایی در کشور چین به واسطه ساخت محصولات حوزه سلامت دارد، ساعت هوشمند ورزشی یک محصول ورزشی و تناسب اندام است و مورد تایید ورزشکاران خواهد بود. این ساعت هوشمند ویژگی های مناسبی دارد و قیمت این محصول نیز بسیار جالب توجه است، قیمتی در حدود 103 دلار!! ساعت های موجود در بازار قیمت های بسیار بالاتری دارند به عنوان مثال ساعت هوشمند هواوی در حدود 230 دلار قیمت دارد و توانسته فروش خوبی به دست آورد.ساعت هوشمند Yunmai از چه صفحه نمایشی بهره می برد؟

ساعت هوشمند Yunmai از چه صفحه نمایشی بهره می برد؟

ساعت هوشمند Yunmai دارای صفحه نمایش آمولد است و روشنایی بسیار بالایی دارد، این موضوع در نور مستقیم مشکلاتی را برای کاربران ممکن است ایجاد کند. این ساعت هوشمند صفحه نمایش 1.3 اینچی دارد، این صفحه نمایش دارای ویژگی هایی مانند صرفه جویی در مصرف انرژی و حالت کم مصرف انرژی است. صفحه نمایش این ساعت بسیار جذاب قابلیتی دارد که می توان آن را طوری تنظیم کرد که تا زمانی که مچ دست را برای مشاهده ساعت می‌چرخانید، روشن شود.

ساعت هوشمند Yunmai شیائومی دارای تراشه پیشرفته U-BLOXGPS و سنسور قوی ۹ محوره است که روی اطلاعات ورزشی حرفه‌ای مانند مسافت پیموده شده، سرعت، تعداد قدم‌ها، فعالیت مؤثر و مصرف کالری نظارت می‌کند. این ویژگی های به خوبی باعث , می شود که کاربران بتوانند اهداف تناسب اندارم خود را پیگیری کنند.

این ساعت هوشمند از GPS و GLONASS پشتیبانی می کند، و به کمک آن می توان فعالیت های خود را با دقت دسته بندی کرد. این ساعت هوشمند در بخش باتری نیز بسیار جالب است و حضور باتری 420 میلی آمپری برای این محصول می تواند تا چهار روز در حالت برنامه های عادی شارژ داشته باشد.

این ساعت هوشمند در رنگ های خاکستری و طلایی روانه بازار می شود و بر اساس اخبار منتشر شده فروش رسمی این محصول از تاریخ 26 مارس آغاز می شود. به نظر می رسد این ساعت هوشمند شیائومی بتوان رکورد فروش سایر ساعت های این برند را جا به جا کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها