مایکروسافت با پردازنده نسل هشتم جانی تازه به سرفیس بوک 2 بخشید

0
279

مایکروسافت نسخه جدید سرفیس بوک 2 را با ویژگی ها و قیمت جدید منتشر کرد. این محصول اکنون از پردازنده i5 چهار هسته ای نسل هشتم برخورد است و قیمت آن 1500 دلار است.

مدل به روز شده این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی است و سرعت پردازنده آن نیز 1.7 گیگاهرتز و فرکانس توربو است که موجب افزایش قیمت این لپ تاپ به روز شده نسبت به مدل های قبلی شده است.

به غیر از پردازنده دیگر مشخصات این لپ تاپ تغییر زیادی نکرده است و پیکربندی آن شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه است. مدل قبلی این لپ تاپ از پردازنده های نسل هفتم اینتل برخوردار بود و قیمت 1150 دلاری داشت.

با اینکه گفته می ‌شد مایکروسافت قصد دارد سرفیس بوک 3 را به‌ زودی معرفی کند، اما این به روز رسانی می ‌تواند به معنای رد این شایعه هم باشد و کاربران فعلا باید منتظر سرفیس بوک 3 بمانند.

مایکروسافت این محصول را به خوبی مورد بررسی قرار داده و به روز رسانی های نرم افزاری نیز به آن اضافه کرده است. این شرکت برنامه برگزاری یک رویداد برای رونمایی این مدل در تاریخ 28 فروردین ماه در نیویورک را ترتیب داده است و ممکن است تا آن موقع تغییرات بیشتری را نیز در سخت افزار این مدل ببینیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها