سرمایه گذاری میلیونی آئودی در توسعه خودروهای خودران و الکتریکی

0
442
سرمایه گذاری میلیونی آئودی در توسعه خودروهای خودران و الکتریکی

آینده خودروها به سمت یک تغییر به سمت خودروهای الکتریکی و خودران در حال حرکت است. این چیزی است که همه تولیدکنندگان خودرو آن را پذیرفته اند و در حال حاضر سرمایه گذاری های قابل توجهی در این زمینه کرده اند تا در راس منحنی تولید و فروش این خودروها قرار گیرند.

سرمایه گذاری میلیونی آئودی

صنعت خودرو در چند سال آینده با یک انقلاب سروکار خواهد داشت و آئودی خودروساز آلمانی نیز نمی خواهد از این جریان عقب بماند. به همین منظور 16 میلیارد دلار در این زمینه سرمایه گذاری کرده است. شرکت آئودی به ‌عنوان یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌ های فولکس واگن اعلام کرده است که قصد دارد به منظور توسعه خودروهای خودران و برقی تا سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۴ میلیارد یورو معادل ۱۵.۹ میلیارد دلار هزینه کند.

این شرکت پیش از این نیز علاقه به برنامه هایی برای ساخت خودروهای الکتریکی نشان داده بود. در سال 2015 گفته شد که حداقل یک چهارم از وسایل نقلیه آئودی که در سال 2025 در ایالات متحده به فروش خواهد رفت، برند آئودی باشد. آئودی قصد دارند که 20 مدل خودروی الکتریکی را تا سال 2025 عرضه کند و خط تولید ان ترکیبی از خودروهای تمام الکتریکی و هیبریدی خواهد بود.سرمایه گذاری میلیونی آئودی

حرکت خودروسازها به سمت تولید خودروهای خودران

سرمایه گذاری 16 میلیارد دلاری این برند تا سال 2023 تامین کننده بخشی از تولید این خودروهای الکتریکی است. این هزینه برای ساخت تجهیزات، زیرساخت ها، کارخانجات تولید و تحقیق و توسعه در بودجه قرار گرفته است. آئودی انتظار دارد که مجموع هزینه های پیش بینی شده طی این دوره برنامه ریزی 5 ساله به 45 میلیارد دلار برسد. تاکنون شرکت ‌های بسیاری نظیر اپل، جنرال موتورز، تسلا موتورز، نسخه‌ هایی آزمایشی از خودروهای خودران را به مرحله تولید رسانده ‌اند که البته هنوز هیچ‌ یک از آن‌ ها نتوانسته ‌اند از آزمایش‌ ها و تست‌ های نهایی خود سربلند بیرون آمده و به طور کامل مورد تایید سازمان‌ های نظارتی و حمل و نقل جاده‌ای در کشورهای موردنظر قرار بگیرند.

نظر هیئت مدیره چه بود؟

برام شاوت، مدیر موقت هیئت مدیره آئودی در این مورد می گوید: «ما یک رویکرد بسیار سیستماتیک را در جهت تحرک الکتریکی به کار گرفته ایم و در آینده تمرکز بیشتری نیز روی این قضیه خواهیم داشت. ما بارها و بارها منابع خود را برای تولید محصولات و خدمات آینده محور که جذاب و مرتبط با بازار هستند، در اولویت قرار داده ایم.»

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها