پرچم دار جدید سامسونگ از سه لنز دوربین استفاده می کند

0
784

کالاسودا- شایعات پیرامون پرچم دار جدید سامسونگ نشان می دهد که گوشی هوشمند گران قیمت سامسونگ که قرار است در دو نسخه عرضه شود حداقل یکی از آن ها دارای سه لنز دوربین است. ساختاری که اولین توسط برند چینی هواوی مورد استفاده قرار گرفته و تاکنون در بسیاری از وب سایت های معتبر لقب برترین دوربین گوشی های موبایل را به خود اختصاص داده است. این سه لنز به احتمال زیاد بسیار نزدیگ به ساختار لنز های گوشی های هواوی خواهد بود و دارای یک لنز رنگی،یک لنز سیاه و سفید است و همچنین باید شاهد یک لنز تله فوتو نیز در ساخت پرچم دار جدید سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ده باشیم. البته این موارد هیچکدام به صورت رسمی بیان نشده است اما به نظر می رسد ساموسنگ قصد ساخت همچین گوشی هوشمندی را داشته باشد.

سامسونگ در سال ۲۰۱۸ قصد دارد فناوری استفاده از دو لنز دوربین را برای گوشی های میان رده خود استفاده کنند و همانطور که در خبر ها خواندیم این برند برای گوشی هوشمند جدید گلکسی جی ۸ نیز این قابلیت را در نظر گرفته است و توقع زیادی نخواهد بود تا این غول تکنولوژی از سه لنز دوربین برای گوشی های موبایل خود استفاده کند به خصوص که این روز ها پرچمداران گوشی های سامسونگ با قیمت های بسیار بالاتری در مقایسه با سال های گذشته روانه بازار فروش می شوند.

البته این خبر تنها مربوط به سامسونگ نمی شود و باید این انتظار را از برند های دیگر به خصوص گوشی های آیفون نیز داشت تا بتوانند به رقابت بسیار جدی تری با یکدیگر بپردازند.

سری گوشی های سامسونگ گلکسی اس ده به نظر می رسد امسال در سه نسخه عرضه شود . جالب است که بدانید کد نام این سه مدل Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 است. به صورت کلی نام پروژه گلکسی اس ۱۰ همین Beyond است. گفته می‌شود که اندازه نمایشگر مدل Beyond 0 برابر ۵.۸ و Beyond 1 برابر ۶.۳ اینچ است. مشخصات مدل ۵.۸ اینچی مدل جایگزین کننده گلکسی اس ۹ و مدل ۶.۳ اینچی جایگزین کننده مدل گلکسی اس ۹ پلاس خواهد بود و فقط مدل Beyond 0 باقی می ماند. که به نظر می رسد با مشخصاتی بالاتری از نیاز های کاربران و حتی بالاتر از تمام گوشی های موبایل روانه بازار شود.

حال باید دید سامسونگ چگونه در سال جاری می خواهد رتبه برترین دوربین گوشی های موبایل را برای خود کند. البته این کار بسیار دشوار است زیرا باید رقابت با غول های تکنولوژی که پیشرفت های بسیاری داشته اند را برای سال جاری نیز آغاز کند. البته این برند کره ایی هر ساله نشان می دهد همواره مدعی برترین بودن است و بدون توجه به قدرتگیری برند های دیگر به پیشرفت خود ادامه می دهد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها