سومین سفر خارجی دانش بنیان ها

0
105

پس از آنکه شرکت های دانش بنیان راهی کشورهای روسیه و سوریه شدند، حالا قرار است به آلمان سفر کنند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، شرکت های دانش بنیان ایرانی قرار است سفری به آلمان داشته باشند تا در یک نمایشگاه حضور یابند.

پاویون ملی محصولات دانش بنیان ایران در نمایشگاه دارویی دوسلدورف(Expopharm) با حضور شرکتهای دانش بنیان فعال در زمینه دارویی برپا می شود.

نمایشگاه دارویی دوسلدورف(Expopharm)  یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری حوزه دارو در اروپاست. این نمایشگاه سالیانه برگزار می شود و بیش از ۲۷هزار بازدیدکننده تجاری و ۵۰۰ غرفه دار در آن حضور دارند.

این در حالی است که پیش از این، ۴۰ شرکت‌ دانش‌بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه (Syria Rebuild) راهی سوریه شدند.

 از جمله زیرمجموعه‌های نمایشگاه بازسازی سوریه می‌توان به حوزه‌های ساختمان و کلیه زیر مجموعه‌های وابسته، برق و انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، آب، تصفیه آب، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل، صنایع هوایی و دریایی، کشاورزی، ماشین‌آلات مرتبط و صنایع غذایی و بسته‌بندی، خودروهای سبک و سنگین و قطعات یدکی، بانک و سرمایه‌گذاری و بیمه، شرکت‌های دانش بنیان، تجهیزات بیمارستانی و دارو، صنعت پتروشیمی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیستم‌های امنیتی و اطفای حریق و… اشاره کرد.

همچنین، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، یک هیات بلندپایه تجاری و فناوری ایرانی ۱۸ تا ۲۳ تیرماه امسال به همراه «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به کشور روسیه سفر می‌کنند تا شرایط همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور را بررسی کنند. این هیات تجاری که متشکل از نمایندگان شرکت های دانش بنیان است، در این سفر با شرکت های متناظر روسی دیدارهای دو جانبه خواهند داشت و نشست های رو در رو برگزار می کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها