سیاست های جدید شرکت اپل دنیای تکنولوژی را غافلگیر کرد

0
1773
سیاست های جدید شرکت اپل دنیای تکنولوژی را غافلگیر کرد

سیاست های جدید شرکت اپل دنیای تکنولوژی را غافلگیر کردکالاسودا_ به تازگی خبری عجیب و جنجالی از سوی شرکت اپل منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت دیگر تصمیم ندارد که گزارشات عملکرد خود در ربع های مختلف سال را با کاربران خود به اشتراک بگذارد و این سیاست های جدید شرکت اپل محسوب می شود.

سیاست های جدید شرکت اپل

انگار همین چند وقت پیش بود که اپل با ارائه گزارش فروش و عملکرد هفته اول محصولات جدید خود ، فخر فروشی می کرد و نگاه خیلی از افراد را به خود جلب می کرد. اما به نظر می رسد که این شرکت سیاست های جدیدی را اختیار کرده است و دیگر قصد ندارد که گزارش عملکرد خود را در زمینه فروش محصولات جدید را به اشتراک بگذارد.

شرکت های رقیب و سیاست های جدید آنها

البته باید این موضوع را اشاره کنیم که شرکت های رقیب اپل نیز سیاست های تازه ای انتخاب کرده اند. شرکت سامسونگ تمرکز خود را روی گوشی های میان رده خود گذاشته تا اعتبار آنها را بالاتر ببرد ، شرکت هوآوی با استفاده از دو برند تصمیم دارد که دنیا را تصاحب کند ، شرکت های سونی و ال جی هم در حال محو شدن از دنیای تلفن همراه هستند و در آخر هم شرکت اپل تصمیم گرفته است تا دیگر گزارش عملکرد خود را منتشر نکند. البته خیلی از افراد این حرکت اپل را امری منطقی می دانند.

سیاست های جدید شرکت اپل دنیای تکنولوژی را غافلگیر کرد

میزان درآمد سالیانه شرکت اپل

چندین سال است که اپل میزان فروش محصولاتش مانند iPhone ، iPad و مک کاهش یافته است و این موضوع در زمینه درآمد زایی آنها نیز تاثیر گذاشته است. بین ماه جولای و سپتامبر 2018 ، این شرکت فقط 46 میلیون iPhone به فروش رساند و سال قبل هم میزان فروش شرکت اپل همین حدود بود. اما در کل میزان سود و درآمد این شرکت افزایش داشته است.

سیاست های جدید شرکت اپل و بازخورد آن

در سیاست های جدید شرکت اپل دیگر گزارش عملکرد 90 روزه محصولات جدید ارائه نخواهد شد و این موضوع دیگر به صورت جدی از سوی شرکت اپل دنبال خواهد شد. البته هنوز که هنوزه هدف شرکت اپل ساخت محصولات با کیفیت و بی نظیر برای کاربران است. حال باید دید این سیاست جدید چه بازخوردی از سوی کاربران شاهد خواهد بود. شکی نیست که اپل تلاش کرده است تا بهترین محصولات را برای کاربران خود فراهم کند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها