سیستم تشخیص سقوط در سری جدید اپل واچ رونمایی شد

0
707

کالاسودا_ در سری جدید اپل واچ از افزونه جذابی رونمایی شده است که می تواند برای افراد سن بالا مفید باشد. نام این افزونه جدید سیستم تشخیص سقوط نام دارد.

افزونه جدید سری جدید اپل واچ

اگر کسی از این ساعت های هوشمند جدید اپل استفاده کند و خدایی نکرده از جایی پایین بیافتد و به اصطلاح سقوط سختی داشته باشد ، بعد از این اتفاق با آلارم از سوی اپل واچ خود مواجه می شود که سه گزینه انتخابی برای این فرد تعیین می کند : تماس اضطراری ، قطع کردن آلارم (فقط زمانی که از سلامتی خود مطمئن هستید) یا رد کردن آلارم (به این معنی است که اتفاقی برای شما رخ نداده است.).

شیوه کار این افزونه در سری جدید اپل واچ

اگر فردی که دارای اپل واچ است به زمین بخورد و یک دقیقه حرکت نکند ، سیستم به صورت خودکار شماره معکوس 15 ثانیه ای خواهد داشت و بعد از اتمام این شمارش معکوس صدای آلارم بلندتر از قبل می شود که اطرافیان هم صدای آن را خواهند شنید و بعد از این موضوع پیامی اضطراری به مخاطبان مشخص فرد ارسال خواهد شد و از زمین خوردن ناگهانی و خطرناک فرد خبر می دهند. پس از تمام این اتفاقات اپل واچ به صورت اتوماتیک به اوژانس زنگ می زند.

اگر سنسورهای اپل واچ حس کنند که فرد حرکت می کند سریعا به اوژانس زنگ می زند. فرد به جای درخواست کمک می تواند بخش کمک اضطراری روی صفحه اپل واچ را به سمت راست بکشد. موضوعی که سیستم عامل اپل واچ مشخص نکرده است در مورد فعال یا غیرفعال سازی این افزونه است. البته گفته شده این افزونه به صورت اتوماتیک خاموش است و کاربرانی که سن بالا هستند می توانند این افزونه را به صورت دلخواه فعال کنند.

نحوه فعال سازی این افزونه

اگر سن شما زیر 65 سال است و تمایل دارید این افزونه را فعال کنید ، می توانید وارد برنامه اپل واچ شوید این دستورات را دنبال کنید :

My Watch > Tap Emergency SOS > Turn Fall Detection on

واقعا پیام تبلیغاتی جالبی می توان از این افزونه درست کرد :

زمانی که شما زمین می خورید و نمی توانید بلند شوید ، نگران باشید! اپل واچ شما می تواند به شما کمک کند تا با ارسال پیام اضطراری کمک از راه برسد!

قطعا این افزونه می تواند برای خیلی از کاربران سن بالا مفید باشد و در مواقع اضطراری آنها را یاری کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این افزونه جدید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها