سیستم تصفیه هوای هوشمند خودروAirbubbl

0
378
سیستم تصفیه هوای هوشمند خودروAirbubbl|کالاسودا

سیستم تصفیه هوای هوشمند خودروAirbubbl|کالاسوداکالاسودا_وسیله نقلیه خود را با Airbubbl از آلودگی ها حفظ کنید.گجتی ارزشمند که به طور ویژه برای بچه دارها مناسب است .

تصفیه کننده هوای Airbubbl محصولی کاربردی برای افرادی است که تمایل دارند سلامت اعضای خانواده خود را حفظ کنند .

هرچه به سمت فصل سرما می رویم، احتمال وارونگی هوا و آلودگی هوا نیز بیشتر می شود. به همین دلیل هم هست که بارها در اطلاعیه های هواشناسی می خوانیم ؛ در روزهای آلوده، از به همراه بردن کودکان و میانسال در هوای کثیف خودداری کنید .

اما نمی توان تمامی امور زندگی روزمره را کنار گذاشت و به هیچ کجا نرفت. بنابراین با استفاده از ابزارهایی که هوا را تصفیه می کنند ، می توان تا حدی از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری کرد .

دستگاه تصفیه هوای Airbubbl   به کاربران کمک می کند تا اگر قصد گردش در محیط شهر را دارند ، لااقل هوای داخل خودرو را تهویه کنند.

برای مثال اگر قرار باشد در وضعیت وارونگی هوا، کودکان را به مهد یا مدرسه برسانید ، باید از وضعیت هوای سالم برخوردار باشید .

جالب است که این دستگاه کمک می کند، بیش از ۹۵ درصد از دی اکسید نیتروژن و سایر آلودگی های دیگر از ماشین کاربر حذف شود .

درواقع حتی اگر دستگاه های تصفیه هوای خودرو را هم زده باشید ، نمی توانند تا این حد دقیق عمل کنند . اما شاید برای شما سوال باشد که چرا دستگاه تصفیه هوا برای محیط داخلی خودرو لازم است و اساسا مگر داخل خودرو نیز آلوده است .

پاسخ روشن ، اما  باور نکردنی است ؛

میزان دی اکسید نیتروژن داخل ماشین شما ۲۱٪ بیشتر از پیاده رو است و این رقم بالاتر از حد مجاز دی اکسید نیتروژن برای یک محیط دربسته است .

در واقع، فقط یک ساعت در ترافیک ماندن ،آن هم در هوای آلوده کافیست تا شما چندین برابر رقم مجاز، نیتروژن استنشاق کنید .

اما دستگاه تصفیه هوای  Airbubbl نه تنها هوا را از مواد مضری مثل انواع دی اکسیدها پاک می کند، بلکه، با کمک فناوری های روز ، انواع باکتری ها و بوهای ناخوشایند را نیز از مسیر استنشاقی کاربران حذف می کند .

در تبلیغات این محصول تاکید زیادی بر کاربردی بودنش برای خانواده های بچه دار شده است، بنابراین ، اگر کودک دارید یا مبتلا به آسم و سایر بیماری های تنفسی هستید، استفاده Airbubbl  را فراموش نکنید .

قیمت این محصول برابر با ۱۹۶.۲۶ دلار آمریکا است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها