تست های اولیه سیستم عامل جدید هواوی خبرهای جذابی به همراه دارد

0
552
سیستم عامل Hongmeng سریعتر از اندروید و سیستم عامل مک است

تست های اولیه سیستم عامل جدید هواوی اخبار جالبی را به همراه دارد. در حال حاضر کمپانی هواوی چینی تمرکز بسیاری روی سیستم عامل موبایل خود به نام HongMeng OS دارد. روز گذشته نیز اخباری منتشر شد که نشان می دهد این شرکت در حال آزمایش داخلی سیستم عامل در گوشی هوشمند میت 30 است.

در حال حاضر، تعدادی از آزمایش های اولیه سیستم عامل نشان می دهد که تفاوت های بسیاری با رابط کاربری EMUI هواوی که با سیستم عامل اندروید روانه بازار می شود خواهد داشت. این کمپانی چینی انیمیشن بوت جدید برای سیستم عامل خود در نظر گرفته و شما می توانید یا استفاده از قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد به شخصی سازی گوشی هوشمند خود بپردازید.

ویژگی های جذاب سیستم عامل جدید هواوی

در این سیستم عامل آیکون ها دوباره طراحی شده اند و شرکت انیمیشن ها بسیاری را برای سیستم عامل ایجاد کرده است، هواوی همچنین گزارش داده است که تجربه بسیار جالبی را به این رابط کاربری ساده در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین هواوی یک پنل ناتیفیکیشن و همچنین بخش search box بزرگ ایجاد کرده است.

این سیستم عامل دارای حالت reminder در بخش تنظیمات است و رینگتون های متفاوتی نیز وجود دارد رابط کاربری این گوشی هوشمند نیز بسیار ساده است.

آزمایش کنندگان این محصول بیان می کنند که هنوز تعداد زیادی از ویژگی هایی که قابل استفاده نیستند، وجود دارد، هنوز هم معلوم نیست که آیا این ویژگی های به دلیل محرمانه بودن قفل شده است یا هنوز هواوی دارد روی این بخش های کار می کند.

همچنین این شرکت تایید کرده است که سیستم عامل یاد شده محدود به موبایل نیست و در طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله روتر ها، سویچ ها، تبلت ها، رایانه ها و مراکز داده ها استفاده خواهد شد، هواوی با هدف ایجاد یک سیستم عامل منحصر به فرد برای تمام محصولات این برند است.

ویژگی های جذاب سیستم عامل جدید هواوی

سرعت سیستم عامل Hongmeng در مقایسه با اندروید

مدتی پیش اخبار منتشر شد که نشان می دهد سیستم عامل Hongmeng در مقایسه با سیستم عامل های اندروید و مک سرعت بالاتر و همچنین برنامه های گسترده تری دارد. این موضوع توسط رن شنگفی بنیان گذار کمپانی هواوی اعلام شد.

این موضوع توسط شنگفی در مصاحبه با یک مجله ی فرانسوی اعلام شد که این سیستم عامل در کنار سرعت بالا، نه تنها برای گوشی های هوشمند مناسب است، بلکه کاربردهای گسترده تری نیز دارد و می تواند در روترها، سوئیچ های شبکه، تبلت ها، رایانه ای و حتی دیتاسنتر ها نیز مورد استفاده قرار داد.

سرعت سیستم عامل Hongmeng در مقایسه با اندروید

سیستم عامل هواوی شبیه به Fuchsia گوگل است

در کنار این موضوع وب اشاره کرد که سیستم عامل Hongmeng حتی از سیستم عامل مک کمپانی اپل نیز سرعت بالاتری دارد و نرخ تاخیر پردازش نیز کمتر از 5 میلی ثانیه است.در نظر داشته باشید که شنگفی اعلام کرده است که این سیستم عامل تنها مختص گوشی هوشمند نیست از این رو به نظر شباهت های بسیاری با سیستم عامل Fuchsia گوگل دارد.

در کنار سریعتر بودن سیستم عامل Hongmeng بنیان گذار هواوی اعلام کرد که مشکلات ایجاد شده برای کمپانی هواوی توسط ایالات متحده تاثیری روی پیشرفت و توسعه این سیستم عامل محبوب نخواهد داشت و هواوی با قدرت به ساخت سیستم عامل انحصاری خود خواهد پرداخت.

حال باید دید این سیستم عامل که به نوعی برگبرنده هواوی در روزهای تحریم به شمار می رود چه زمانی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و هواوی چه شرایطی را برای گوشی های هوشمندی که از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند را ایجاد خواهد کرد.

بدون شک اگر قرار به انتقال سیستم عامل گوشی های هوشمند هواوی از اندروید به سیستم عامل انحصاری این شرکت باشد برخی از کاربران این کمپانی با دوگانگی هایی رو به رو خواهند شد که بین برند محبوب و سیستم عامل قدرتمند اندروید یکی را باید انتخاب کنند.

سیستم عامل هواوی شبیه به Fuchsia گوگل است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها