شارژر جدید شیائومی؛ نسل جدید شارژر های موبایل

0
883

شارژر جدید شیائومی با قابلیت های خاص در اختیار کاربران قرار می گیرد. به تازگی شیائومی شارژری را در اختیار وارد بازار فروش کرده که با دو پورت خروجی همراه است. این شارژر جدید با خروجی دو پورته USB-C و USB-A به طور ترکیبی خروجی 30 وات را برای کاربران فراهم می آورد. شارژر جدید شیائومی در بازار جهانی با قیمتی در حدود 9 دلار به فروش می رسد.
همانطور که بیان شد این شارژر 30 واتی دارای دو خروجی است و کاربران می توانند از خروجی های USB-C و USB-A استفاده کنند. این شارژر می تواند بسیاری از گوشی های هوشمند را شارژ کند و به نوعی از تمام آن ها پشتیبانی می کند.
در این بخش قصد داریم به قدرت خروجی هرکدام از پورت ها به صورت جداگانه بپردازیم. از لحاظ قدرت خروجی زمانی که رابط USB-C به تنهایی استفاده می‌شود، می‌تواند قدرت شارژ حداکثری ۳۰ وات را برای گوشی ها و سایر محصولات شما فراهم آورد. هنگامی که رابط USB-A به تنهایی استفاده می‌شود، حداکثر توان خروجی یک پورته آن ۲۷ وات می‌باشد. هنگامی که پورت‌های USB-C و USB-A با هم کار می‌کنند، توان خروجی کلی هر پورت ۲۴ وات است.
از نظر طراحی نیز شارژر جدید شیائومی خیال کاربران را در مورد شکسته شدن راحت کرده است و طراحی پین تاشو شارژر دوگانه شیائومی نگهداری آن را بسیار ساده کرده است. کمپانی شیائومی روی ایمنی این محصول تاکید بسیار زیادی دارد و این موضوع را به طور رسمی اعلام کرده است. بر اساس اعلام این شرکت شارژر جدید شیائومی از تراشه‌هایی استفاده می‌کند که ایمنی محصولات را افزایش می‌دهد و حفاظت‌های امنیتی چندگانه مانند حفاظت از ولتاژ بالا و حافظت از جریان بیش از حد برای افزایش ایمنی را بکار می‌گیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها