شارژر وایرلس گوشی S10 سامسونگ توسط FCC تائید شد

0
1680
شارژر وایرلس گوشی S10 سامسونگ توسط FCC تائید شد

شارژرهای وایرلس یکی از قابلیت های پیش فرضی است که انتظار می رود این روزها تمام گوشی های هوشمند آن را داشته باشند.

به همین دلیل تعجب آور نیست که گوشی پرچمدار بعدی S10 نیز می توانید این ویژگی ها را داشته باشد. با توجه به اعلانیه اخیر که توسط سامسونگ به تائید رسیده است، شارژر وایرلس گوشی S10 این شرکت که به تائید کمیسیون ارتباطات فدرال هم رسیده است می تواند سریع تر از نسخه های قبلی شارژ شود.

میزان جریان ورودی و خروجی شارژهای وایرلس گوشی S10

این شارژرها دارای 12 ولت یا 2/1 آمپر جریان ورودی هستند که نسبت به دیگر شارژرها که 9 ولت جریان ورودی دارند، موثرتر می باشند. همچنین آنها قادر به خروجی 15 واتی جریان دارند در حالی که دیگر شارژرهای بی سیم حدود 10 وات خروجی را پشتیبانی می کنند. مزیت گوشی های پرچمدار سامسونگ این است که با تکنولوژی شارژ سریع خود هم می توانند با شارژ خود و هم شارژ بی سیم به سرعت شارژ شوند. این ویژگی می تواند بر میزان فروش این گوشی ها تاثیر بگذارد.میزان جریان ورودی و خروجی شارژهای وایرلس گوشی S10

سرعت شارژ بالاتر

اگر موارد بالا درست باشد، می توان انتظار داشت که این شارژ بی سیم سرعت شارژ سریع تری نسبت به دیگر شارژهای سامسونگ داشته باشند و از شارژرهای سیمی سریع تر باشد. با این حال بسیاری از مشتریان در انتظار روزی هستند که یک شارژر بی سیم واقعی بدون نیاز به پد شارژ بی سیم را تجربه کنند.

در عین حال، اپل نیز بیان کرده است که در حال کار روی پد شارژ بی سیم است که با تکنولوژی Airpower کار می کند و باید دید که آیا می تواند به پای سرعت شارژر بی سیم سامسونگ در شارژ شدن برسد یا خیر.

شارژر معکوس چیست؟

جالب است بدانید که در خبرهایی که در مورد گلکسی S10 منتشر شده بود، یک خبر جالب این بود که این گوشی شارژ بی سیم معکوس دارد و می توان با کمک آن یک دستگاه دیگر را شارژ کرد. کاری که در این حالت انجام می دهید این است که تنها باید گزینه‌ مربوطه را در این گوشی فعال کنید و هر زمان که گوشی شما با یک دستگاه دیگر که از قابلیت شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌ کند برخورد کرد، فرایند انتقال قدرت یا شارژ کردن دیوایس دوم به طور خودکار آغاز می ‌شود. اگر هم این قابلیت را دوست نداشتید می توانید حالت خودکار آن را غیرفعال کنید. پیش تر این قابلیت را در هواوی میت 20 پرو دیده بودیم. بر اساس شایعات جدید، این ویژگی Powershare نام داشته و در همه مدل ‌های خانواده Galaxy S10 حتی مدل لایت آن، وجود خواهد داشت.شارژر وایرلس گوشی S10 این شرکت که به تائید کمیسیون ارتباطات فدرال هم رسیده است

 با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها