شارژر گوشی آیفون 2019 ممکن است از نوع USB-C باشد

0
254
شارژر گوشی آیفون 2019 ممکن است از نوع USB-C باشد

اپل به آرامی در حال انتقال شارژهای USB-C به دستگاه های خود است. تمام مک بوک های جدید دارای پورت های قانونی امروز مانند USB 3.0 و DisplayPort به لطف Thunderbolt 3 و USB-C هستند. با این حال، این نیز به نوبه خود باعث ایجاد یک مشکل شد چرا که این بدان معنی بود که کاربران آیفون و آیپد دیگر نمی توانند دستگاه های آیفون و آیپد خود را از طریق مک بوک ها و بدون آداپتور متصل یا شارژ کنند.

تغییر روند شارژرهای آیفون

این شرکت سوئیچ کابل iPad Pro 2018 خود را به USB-C تبدیل کرده است و به نظر می رسد که این کمپانی به آرامی در حال تغییر این روند در آیفون های خود نیز خواهد بود. این مطابق با توئیتی است که ChargerLAB در آن ادعا کرده است که آیفون های امسال ممکن است با یک شارژر USB-C همراه باشند. شارژر سریع در آیفون چیزی است که اپل سالهاست از آن غافل شده است. شاید با رایج تر شدن USB-C در لوازم الکترونیکی مصرفی ، اپل نیز آماده فروش کابل های جدید شود و این تکنولوژی را به محصولات مصرفی خود بیاورد.

تغییر روند شارژرهای آیفون

نوآوری اپل در شارژرهای آیفون

با این حال، اپل گزینه ‌های دیگری را هم در اختیار شما قرار می ‌دهد، این شرکت در صفحه رسمی پشتیبانی خود ذکر کرد که آیفون‌ های مجهز به فناوری شارژ سریع می ‌توانند از آداپتور های شارژ سریع شرکت‌های شخص ثالث نیز استفاده کنند. این آداپتورها با استاندارد (USB Power Delivery (USB-PD و مبدل‌ USB-C به لایتنیگ می‌توانند آیفون‌های شما را در زمان کمتری شارژ کنند. طبق گفته ها این اولین مرتبه ای است که اپل در داخل جعبه‌ های آیفون نسبت به قراردادن شارژر‌های سریع اقدام می‌کند. بنابراین باید گفت که اپل نوآوری می‌کند و تکنولوژی شارژ سریع را وارد گوشی های پرطرفدار آیفون خود می کند.

نوآوری اپل در شارژرهای آیفون

شارژر تایپ C می شود، اما پورت لاتنینگ می ماند

با این حال ، باید خاطرنشان کنیم که تنها شارژر USB-C می شود و هنوز هم انتظار می رود که آیفون ها همچنان از پورت لایتنینگ استفاده کنند. این بدان معناست که گنجاندن شارژر USB-C به این معنی است که اپل به احتمال زیاد آن را با کابل USB-C به لایتنینگ در اختیارتان قرار خواهد داد ، بنابراین این شیوه به کاربران آیفون این امکان را می دهد تا دستگاه های خود را بدون نیاز به آداپتور یا دانگل دیگر به مک بوک ها متصل کنند.

اما هنوز هم شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل می تواند در نهایت لایتنینگ را به نفع USB-C رها کند. چرا که کوپرتیونی ها قبلاً این کار را با پورت های آیپد انجام دادند. اما تصور نمی شود که آنها این کار را فعلا با آیفون انجام دهند تا حداقل امسال این امر شدنی نیست. اما باید منتظر ماند و دید که اپل چه تصمیم نهایی در این خصوص می گیرد. نظر شما در این مورد چیست؟  به نظر شما اینکه پورت همچنان لایتنینگ بماند و شارژر از نوع تایپ سی و سریع شود می تواند نظر کاربران علاقه مند به آیفون را  جلب کند؟

شارژر تایپ C می شود، اما پورت لاتنینگ می ماند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها