شرکت اوبر طراحی لوگو و اپلیکیشن خود را تغییر می دهد

0
1287

کالاسودا_ شرکت اوبر قصد دارد طی فرآیندی طراحی تازه ای برای لوگو و برنامه خود در نظر بگیرد و این اتفاق دقیقا دو روز پس از استخدام مدیر جدید بازاریابی این شرکت رخ داد.

تغییرات لوگوی شرکت اوبر

شرکت اوبر پس از اینکه دو سال پیش طراحی تازه ای برای لوگوی شرکت خود درنظر گرفت دیگر تغییراتی روی آن اعمال نکرد تا بتواند این برند را برای کاربران نهادینه کند. شرکت اوبر همچنین طراحی تازه برای نسخه همراه این برند درنظر گرفت که می تواند نگاه خیلی از کاربران و طرفداران این سرویس حمل و نقل را به خود جلب کند.

لوگوی سابق شرکت اوبر به دلیل اینکه کاربران همیشه با آن سر و کار نداشتند، به طور کامل رها شده بود و این موضوع را خود شرکت هم تایید کرده است. اوبر حتی این موضوع را تایید کرد که تعدادی از راننده های این شرکت آرم اوبر را به صورت برعکس روی خودروی خود می چسباندند.

استفاده از یک لوگوی خاص

آرم و لوگوی این شرکت حالتی خاص و منحصر به فرد داشت. این لوگو مانند لوگوی خیلی از شرکت های بزرگ دره سیلیکون از طریق طراحی حروف به صورت خاص ساخته شده بود. این روش توسط خیلی از شرکت های بزرگ مانند اپل، گوگل و نتفلیکس تکرار شده است.

سخنان سخنگوی شرکت اوبر

سخنگوی این شرکت اظهار داشت: « ما امیدواریم که با طراحی جدید برای لوگوی خود بتوانیم به خوبی حرف U مخصوص این شرکت را بین کاربران نهادینه کنیم و همه بتوانند این موضوع را به راحتی تشخیص دهند.» احتمالا این لوگوی جدید امروز برای برنامه های مخصوص شرکت اوبر رونمایی می شود و دیگر تغییرات این برنامه هم به زودی طی ماه های آینده به بازار عرضه خواهد شد.

اوایل هفته شرکت اوبر از مدیر بازاریابی جدید خود که قبلا در شرکت کوکاکولا فعالیت داشته است رونمایی کرد. این شرکت به تازگی فعالیت هایی در زمینه ارتقای امنیت این برنامه هم انجام داده که در نوع خود جالب توجه و خاص بوده است. به نظر می رسید با رویکرد جدید مدیر این شرکت یعنی دارا خسروشاهی، می توان گفت که آینده این شرکت روشن خواهد بود و شاهد قدرت نمایی تازه از این شرکت خواهیم بود.

جمع آوری تکه های خرد شده این شرکت کاری سخت و طاقت فرسا است ولی به نظر می رسد که دارا خسروشاهی می تواند این کار را به نحو احسن انجام دهد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.


 

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها