شرکت اپل از رنگ قرمز گوشی های iPhone XS و iPhone XS Max رونمایی خواهد کرد!

0
1808

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد از رنگ قرمز گوشی های iPhone XS و iPhone XS Max پرده برداری کند.

زمان رونمایی از رنگ قرمز گوشی های iPhone XS و iPhone XS Max

یکی از رسانه های چیزی در گزارشی در شبکه اجتماعی خود ادعا کرده است که اپل قصد دارد تا خط تولید گوشی iPhone XS را گسترش دهد و رنگ قرمز را هم به محصولات خود در آخر این ماه اضافه کند. احتمالا این محصول در قالب برند محصول (قرمز) به بازار عرضه خواهد شد و به یار خود یعنیred iPhone XR ملحق خواهد شد که فروش خوبی در زمان عرضه داشت.

منبع خبری این گوشی های قرمز اپل

این اخبار در حالی از سوی شرکت اپل به گوش می رسد که به نظر می رسد که خبرها از طریق کارخانه و کارگران کارخانه به گوشی خبرنگاران رسیده است. این کارگران دیالوگ تولید این محصول را روز گذشته از زبان مدیران شنیده اند. البته واقعیت این خبرهای وقتی به این شکل هم به دست خبرگزاری ها می رسد اصلا خوب نیست و سندیتی پیدا نمی کند.

عدم ارائه گوشی های قرمز در محصولات سابق شرکت اپل

در زمان چرخه حیات iPhone X هم شایعات بسیاری در مورد محصول (قرمز) وجود داشت اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. شرکت اپل حتی محصول (قرمز) را برای گوشی iPhone 8 و iPhone 8 Plus نیز عرضه نکرد. در ماه آپریل سال 2018 بود این شرکت تصمیم گرفت تا رنگ های جدیدی را به محصولات خود اضافه کند.

می توانیم بگوییم که دلیل اصلی ارائه و تولید این رنگ افزایش فروش گوشی های iPhone XS است که اصلا فروش مناسبی در زمان خود نداشت. البته اگر شما تمام اتفاقات را بررسی کنید ، می فهمید که زمان عرضه این گوشی خیلی خوب زمان بندی شده است.زمان رونمایی از رنگ قرمز گوشی های iPhone XS و iPhone XS Max

شایعات در مورد گوشی iPhone XR

گزارش های حاکی از آن است که اسم این محصول China Red خواهد بود که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. در چین اپل اصلا از این محصول رونمایی نکرده است ولی به نظر می رسد که خبرهایی در مورد این مصحولات در راه باشد. اگر اسم محصول China Red باشد معلوم نیست که این محصول فقط و فقط در چین به بازار عرضه شود یا اینکه در کشورهای دیگر هم به فروش خواهد رسید. البته صحبت های بسیاری هم در مورد عرضه رنگ سبز گوشی iPhone XR به گوش می رسد که باید دید در نهایت این خبر درست خواهد بود یا خیر.

شرکت اپل در چند ماه اخیر تلاش کرده است تا بهترین عملکرد را در زمینه ارائه محصولات خود داشته باشد ولی اتفاقاتی در این بین رخ داد که میزان فروش محصولات این شرکت را تحت تاثیر خود قرار داد. باید دید که در ماه های آینده چه اتفاقی در زمینه محصولات رخ خواهد داد.

نظر شما در مورد رنگ های جدید گوشی های شرکت اپل چیست؟ آیا این گوشی های می توانند روند فروش محصولات اپل را صعودی کنند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها