شرکت کره ای سامسونگ موبایل های خود را با ظاهری جدید عرضه می کند

0
3979
شرکت کره ای سامسونگ موبایل های خود را با ظاهری جدید عرضه می کند

شرکت کره ای سامسونگ موبایل های خود را با ظاهری جدید عرضه می کندکالاسودا- شرکت کره ای سامسونگ ظاهر گوشی های میان رده و ارزان قیمت خود را تغییر می دهد. این کمپانی مشهور که قدرتمند ترین برند ساخت موبایل در چند سال اخیر لقب گرفته مدت های زیادی محصولات میان رده خود را با ظاهری تکراری و کلاسیک روانه بازار فروش می کرد. حال روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می دهد این برند قدرتمند تحول در ظاهر گوشی های مقرون به صرفه خود را آغاز کرده است.

گوشی هوشمند Galaxy A6s ؛ آغاز گر تحولات ظاهری موبایل های شرکت کره ای سامسونگ

به تازگی این محصول خوش قیمت رونمایی شده و ظاهری بسیار جدید تر از محصولات سال های اخیر سامسونگ دارد. در ابتدا این موضوع اینگونه به نظر می رسید که این محصول خوش قیمت یک محصول خاص و منحصر به فرد برای این برند محسوب می شود اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و شرکت کره ای سامسونگ این ظاهر را برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند رنگ های جدیدی را نیز با خود به همراه داشت که تاکنون شاهد آن رنگ ها روی محصولات میان رده ی این برند نبوده ایم. با این تفاسیر ادامه عرضه محصولات سامسونگ با این ظاهر و رنگ موضوعی عجیب نخواهد بود، این تغییرات بدون شک پاسخی برای برند های چینی و ارزان قیمت تر است که با پیروی از ظاهر گوشی های آیفون شرایط بدی را برای این برند کهنه کار ایجاد کرده اند.

شرکت کره ای سامسونگ موبایل های خود را با ظاهری جدید عرضه می کند

شرکت کره ای سامسونگ خود این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرد

روز گذشته برخی از افراد نزدیک به شرکت سامسونگ توییتی را منتشر کردند که در آن عنوان شد که برای موبایل های پایین رده این شرکت کره ای تغییرات قابل توجهی در کار است و آغاز آن ها با گوشی هوشمند Galaxy A6s  خواهد بود. این تغییرات در جهت طراحی است ورنگ های جدید بخش قابل ذکرتر آن است. به طور کلی  بخش اعظمی از فروش کل سامسونگ در رده بندی پایین رده و میان رده ها است و آن ها اگر نمی خواهند رتبه اول را به هوآوی بدهند باید این دسته بندی را به روز نگاه دارند.مقامی که به شدت توسط برند هوآوی تهدید می شود و سامسونگ به خوبی می داند که اگر در مورد این موضوع کوتاهی کند به سرنوشتی مانند نوکیا در سال های گذشته و سونی تبدیل خواهد شد. برند هایی که روز گاری برترین موبایل ها را در اختیار کاربران قرار می دادند.

حال با توجه با این موضوع باید منتظر عرضه گوشی های میان رده سامسونگ مانند سری جی این شرکت قدرتمند باشیم. نظر شما در مورد ظاهر این گوشی هوشمند چیست؟

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها