شرکت Razer از کیبورد و موس Xbox One رونمایی کرد

0
662
کیبورد و موس

به تازگی شرکت Razer تیزری در مورد کیبورد و موس Xbox One به بازار عرضه کرده است که توانست نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

رونمایی از کیبورد و موس Xbox One

شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت Razer قصد دارد تا از اولین کیبورد و موس Xbox One که به صورت وایرلس است رونمایی کند و احتمالا در روزهای آینده خبرهای بیشتری در این زمینه خواهیم شنید. ماه پیش بود که عکسی جدید در مورد این کیبورد و موس منتشر شد که نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد. حالا به نظر می رسد که این کمپانی از این محصول پرده برداری کرده و در تبلیغات حتی از زمان رونمایی آن نیز پرده برداری و روز مورد نظر 8 ژانویه تعیین شده است.کیبورد و موس

همکاری مشترک دو شرکت در زمینه کیبورد و موس Xbox One

ما از اواسط سال جاری در جریان بودیم که شرکت مایکروسافت همکاری مشترکی را با شرکت Razer آغاز کرده و بیشتر این همکاری در زمینه کیبورد و موس اختصاصی برای کنسول Xbox One بوده است و این آغازی در همکاری طولانی این دو شرکت است. کاربران Xbox One زمان زیادی است که در خواست کرده اند تا کیبورد و موس به کنسول Xbox One اضافه شود. این کنسول در سال 2013 به بازار عرضه شده و این ویژگی در ماه گذشته برای این کنسول رونمایی شد.

شرکت مایکروسافت ماه های بسیاری با این درخواست مخالفت می کرد زیرا فکر می کرد که اضافه شدن موس به این کنسول می تواند به بعضی کاربران قابلیت فراتر از دیگر کاربران اعطا کند و یک بازی ناجوانمردانه شکل بگیرد. ما هنوز هم در جریان نیستیم که چرا شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است که حالا این سخت افزار را به کنسول خود اضافه کند. یکی از بازی هایی که احتمالا از این سخت افزار پشتیبانی خواهد کرد بازی Halo Infinite خواهد بود.کیبورد و موس

قیمت این دو سخت افزار

هنوز قیمتی برای موس و کیبورد Xbox One تعیین نشده است ولی به نظر می رسد که این سخت افزار قیمت بالایی داشته باشد. در یکی از بخش هایی که خود شرکت مایکروسافت هم اشاره کرده است این بوده که بازی هایی که این قابلیت پشتیبانی از این موس و کیبورد را توسعه دهنده ها تعیین می کنند. باید دید که در آینده چه بازی هایی از این قابلیت پشتیبانی می کنند.

نظر شما در مورد این موس و کیبورد Xbox One چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها