طراحی جدید و جذاب برای صفحات فیسبوک

0
381

کالاسودا_طراحی صفحات مناسب برای کسب و کارهای محلی مانند رستوران یا آرایشگاه می تواند رابطه مشتری با کسب و کار را بهتر کند.

امروز فیسبوک اعلام کرد می خواهد تغییرات و افرونه های جدیدی را برای صفحات کسب و کار خود تعبیه کند تا کاربران شبکه های مجازی رابط کاربری مناسب تری با این صفحات داشته باشند.

برای مثال اگر شما داخل صفحه یک پیج کاری مانند رستوران یا آرایشگاه شوید ، می توانید به راحتی زمانی را برای رفتن به این فضاها رزرو کنید. طراحی دوباره چیزی بود که به ذهن این کمپانی رسید ، آنها از روش دسته بندی برای طراحی دوباره صفحات استفاده کردند مثلا صفحات رستوران ها ، سرویس های محلی ، برنامه ها تلویزیونی قرار است جداگانه باشند.

البته فیسبوک اعلام کرده است که می خواهد تغییراتی را نیز برای صفحات شخصی اعمال کند که در آینده در مورد آنها صحبت خواهد کرد.

در ادامه این تغییرات ، فیسبوک افزونه انتخاب مردمی را به این صفحات اضافه کرده است تا بتواند جایگزین سیستم بازخوردهای قدیمی شود.این افزونه اولین بار در پاییز سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و با این روش کاربران می توانستند دوستان خود را به نقاط جذاب و جالب دعوت کنند.

فیسبوک در نظر دارد تا این افزونه بتواند فرای نقاط جذاب و دیدنی کاربرد داشته باشد و بتواند کسب و کارهای محلی را نیز در بر بگیرد.حالا اگر شما رستورانی بروید ، فیسبوک از شما درخواست می کند تا نظر خود را راجع به این رستوران همراه با عکس های خود در آنجا به این صفحه اضافه کنید.

در آخرین تغییرات اعمال شده در فیسبوک می توانیم به تغییرات در زمینه استخدام اشاره کنیم که این سایت بخش محلی را اضافه کرده است تا کاربران بتوانند در اطراف خود شغلی را پیدا کنند.

فیسبوک در پیامی اعلام کرده است که با تغییرات جدید می تواند توجه مخاطبین بسیاری را به کسب و کارهای محلی جلب کند.

توضیحاتی در مورد شبکه اجتماعی فیسبوک

شبکه اجتماعی فیسبوک ، یک سرویس شبکه اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادواردو سورین، اندرو مک‌کالم، داستین موسکوویتز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد.در ابتدا نام‌نویسی در این وبگاه به دانشجویان دانشگاه هاروارد محدود بود. اما با گذشت زمان درب آن برای دانشگاه‌های شهر بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌شد. پس از افزوده‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوک، عضویت در آن به تدریج در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.این شبکه اجتماعی تاکنون حدود ۱ میلیارد عضو دارد و علاقمندان مخصوص به خود را دارا می باشد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها