ظاهر جدید و جذاب نسخه دسکتاپ Skype

0
434

کالاسودا_نسخه قدیمی این برنامه در ماه سپتامبر بازنشسته خواهد شد.

شرکت مایکروسافت بازهم تغییراتی در ظاهر برنامه محبوب اسکایپ اعمال خواهد کرد و خبر این موضوع را امروز منتشر کرد. در حالی که خیلی از نرم افزارهای بزرگ ورژن جدید خود را که مطابق با ویندوز ۱۰ بود به بازار عرضه کرده بودند اما برنامه اسکایپ تازه امروز خبر ارتقا و آپدیت خود را اعلام کرد. البته در خبرها آمده است که ظاهر جدید نسخه دسکتاپ شباهت بسیاری به نسخه موبایل این برنامه دارد. شرکت مایکروسافت در سال گذشته ورژن جدید را آزمایش کرد و حالا تصمیم دارد تا تمام کاربران خود را ترغیب کند تا از ورژن ۸ این نرم افزار که در یکم سپتامبر رونمایی می شود استفاده کنند.

اسکایپ نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدئویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است و برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدئو کنفرانس و پست صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ورژن جدید این نرم افزار تمام ویژگی های برنامه موبایل خود را دارا می باشد. در این ورژن چت های گروهی هم به برنامه اضافه شده تا افراد بتوانند عکس و مطالب خود را برای یکدیگر ارسال کنند. ویژگی های جدید @Mentions، عکس العمل پیام ها، بخش اعلان ها همگی می توانند برای کاربران جذاب باشد و حتی بخش گالری هم به این برنامه اضافه شده تا کاربران دسترسی سریع تری به اطلاعات خود داشته باشند.

ویژگی های جدید برنامه اسکایپ این تابستان به بازار عرضه می شود

شرکت مایکروسافت همچنین قصد دارد تا ویژگی های جالبی را به ورژن کلاسیک اسکایپ اضافه کند. افزونه شروع پیام های خصوصی جز ویژگی های جدیدی است که قرار است به برنامه اضافه گردد. شرکت مایکروسافت همچنین ضبط پیام ها را به اسکایپ اضافه نموده است که دیگر کاربران برای این موضوع از برنامه ی دیگر استفاده نکنند.

درست است که برنامه اسکایپ قرار است ظاهری شبیه به نسخه موبایل خود داشته باشد اما شرکت مایکروسافت قصد دارد که با استفاده از نظرات افراد در مورد اپلیکیشن موبایل این برنامه تغییرات جالب تری در زمینه طراحی نسخه دسکتاپ اعمال کند. شرکت مایکروسافت چند ماه قبل نمونه ای از طراحی خود را منتشر کرد که اصلاً بازخورد خوبی را دریافت نکرد. دیگر شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است که از یک نسخه مشابه ولی با تغییرات جزئی برای تمام دستگاه های خود اعم از تلفن های همراه ، تبلت ها و Pc استفاده کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها