عجیب و غریب ترین نام گوشی متعلق به کدام مدلهاست؟

0
1190
عجیب و غریب ترین نام گوشی متعلق به کدام مدلهاست؟

نامگذاری یک محصول یکی از نقاط مهم در استراتژی شرکت هاست و بسیاری از آنها میلیون ها دلار صرف نامگذاری و دقت در این مسئله می کنند. با این حال مواردی وجود دارد که به نظر می رسد نام های جذابی برای گوشی ها انتخاب نشده است و هیچ معنایی پشت نام آن محصول وجود ندارد. در زیر به تعدادی از این نام ها اشاره می کنیم.

سری ThinQعجیب و غریب ترین نام گوشی سری ThinQ

سری گوشی های ال جی که به صورت تینکیو خوانده می شود، علیرغم اینکه در خط تولید از هوش مصنوعی استفاده کرده اما نتوانسته لغت Think به معنای فکر کردن را در ذهن کاربر تداعی کند. به نظر می رسد بیشتر کاربران با شنیدن این نام به رده V مانند V30 و V40 فکر می کنند.

گوشی Changhong H2عجیب و غریب ترین نام گوشی گوشی Changhong H2

این نام یک راه عالی برای فراموش کردن در هنگامی است که دوستانتان مدل گوشی شما را می پرسند! ضمن اینکه تلفظ چینی آن برای همه کاربران ساده نیست. در این گوشی از سنسور کالری شماری حجم بدن استفاده شده بود اما نام آن چیزی را از این ویژگی مشخص نمی کرد.

گوشی لنوو Phab 2 Proعجیب و غریب ترین نام گوشی گوشی لنوو Phab 2 Pro

این گوشی نیز مانند گوشی بالایی، بزرگترین مشکلی که دارد کمرنگ بودن بهترین ویژگی در نامش است. چرا که این اولین گوشی هوشمند همگام با نرم افزار آنبرد واقعیت افزوده تانگوی گوگل بود که در پشت نام مضحکش به فراموشی سپرده شد.

گوشی Samsung Galaxy S7 Edge Olympic Games Limited Editionعجیب و غریب ترین نام گوشی گوشی Samsung Galaxy S7 Edge Olympic Games Limited Edition

این نام بلند و بالا برای یک گوشی می تواند ضعف تلقی شود، با این حال تعداد این گوشی ها محدود به ورزشکاران المپیک بود و هرگز به بازار نرسید.

گوشی LG K8 Vعجیب و غریب ترین نام گوشی LG K8 V

واژه های این گوشی ال جی ما را به یاد سری ورایزون می اندازد، اما این نام در واقع ترکیبی از کلمات و اعداد مختلف است که هیچ معنای خاصی را نمی رساند و در واقع کاربر متوجه نمی شود که این گوشی متعلق به سری V است یا K!

گوشی BlackBerry Privعجیب و غریب ترین نام گوشی BlackBerry Priv

این اولین گوشی اندرویدی است که با آوردن نام priv در واقع درصدد القای دو کلمه Privilege و privacy به معنای امتیاز و امنیت است. این نام پیش از این متعلق به شرکتی تحقیقاتی بود و قبل از اینکه بلکبری این نام را انتخاب کند، از آن استفاده کرده و با آن معروف شده بود. بنابراین بسیاری با شنیدن این نام انتظار چیز جدیدی را نداشتند.

گوشی Yezz Billy 4.7عجیب و غریب ترین نام گوشی Yezz Billy 4.7

در سال 2014، یک تولیدکننده تلفن همراه مستقر در میامی به نام Yezz یک گوشی ویندوزی با نام Yezz Billy 4.7 را تولید کرد و به فروش رساند. یز بیلی 4.7 در واقع به افتخار موسس مایکروسافت بیل گیتس نامگذاری شده است.

گوشی Royole FlexPaiعجیب و غریب ترین نام گوشی Royole FlexPai

رویول، سازنده اسکرین های انعطاف پذیر و گجت های الکترونیکی یادداشت برداری می تواند سامسونگ را در زمینه گوشی های تاشو شکست دهد اما اگر نام بهتری برای گوشی خود انتخاب می کرد! شاید بتوان کلمه Flex به معنای خم شدن را از این برند قبول کرد، اما pai به چه معناست؟! نام یک سکه در هند؟ نام شهری در تایلند؟! اگر نام این گوشی flexphone بود، نام مقبول تری بود.

گوشی HTC ChaChaو HTC Salsaعجیب و غریب ترین نام گوشی HTC ChaChaو HTC Salsa

گوشی ها چاچا و سالسای HTC یکی از عجیب ترین نام های گوشی هوشمند را دارند که کاربر را به یاد رقص های رایج در آمریکای لاتین می اندازند!

گوشی Samsung 🙂عجیب و غریب ترین نام گوشی Samsung :)

این نام جوک نیست، بلکه سامسونگ واقعا از یک ایموجی برای نامگذاری یکی از گوشی های خود در سال 2010 استفاده کرده بود.  این گوشی با نام یک شکلک به بازار عرضه شد و اسمایلی به معنای شکلک نامیده می شد!

گوشی LG Chocolateعجیب و غریب ترین نام گوشی LG Chocolate

نام این گوشی شکلات است، اما هیچ چیز شکلاتی در طراحی اش دیده نمی شود! شاید انتظار یه شکل آب نباتی و جذاب را داشتیم، اما این گوشی روی مقوله موسیقی گام هایی را برداشته بود و بهتر بود که نام LG Musiq را برایش انتخاب می کردند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها