علی بابا عملیات ابری خود را در اروپا گسترش می دهد

0
767
علی بابا عملیات ابری خود را در اروپا گسترش می دهد

علی بابا عملیات ابری خود را در اروپا گسترش می دهدکالاسودا – اولین تسهیلات جدید علی بابا در بریتانیا و برای خدمت به مشتریان تجاری در این منطقه افتتاح شد. دو دیتا سنتر جدید شرکت علی بابا به منظور گسترش عملیات فضای ابری اروپا، در کشور انگلیس گشایش یافت.

استقرار دو دیتاسنتر علی بابا در لندن

مقر این تاسیسات در لندن است و در راستای فعالیت های عملیات ابری این برند در شهرهای فرانکفورت و دوبی مستقر شده است. سخنگوی علی بابا در این باره می گوید: این حرکت بخشی از گسترش فضای ابری در اروپا، خاورمیانه و آفریقا است. این بخشی از تعهد ما به ادامه گسترش این فضا در اروپا با کمک دو دیتاسنتر در لندن است، همانند آنچه که در فرانکفورت و دوبی در این خصوص وجود دارد. همچنین ما تصمیم داریم که لوکیشن ها را بر مبنای تقاضای رو به رشد مشتریان در بریتانیا گسترش دهیم.

علی بابا از مزیت ها و بهره مندی از دو مرکز داده می تواند به توانایی بازیابی یا حفظ و نگهداری زیرساخت های کلیدی IT در صورت بروز فاجعه اشاره می کند.

بازار رو به رشد فضای عملیات ابری

سخنگوی علی بابا ادامه می دهد: «بریتانیا یکی از سریع ترین بازارهای در حال رشد اروپا برای فضای عملیات ابری دارد و بسیاری از مشتریان ما در زمینه های اصلی مانند خرده فروشی، امور مالی، رسانه، آموزش و تحقیقات و لجستیک  هستند. ما همچنین با بسیاری از شرکت های جهانی و محلی همکاری می کنیم تا مطمئن شویم که تکنولوژی، خدمات و مشاوره به مشتریان را در بهترین سطح ارائه کنیم.

علی بابا عملیات ابری خود را در اروپا گسترش می دهد

دیتا سنترهای مستقر در لندن، خدماتی مانند محاسبات الاستیک را برای مدیریت خوشه ها در شبکه – مانند ذخیره سازی، مراکز داده ای، شبکه، خدمات عملیاتی و تحلیل داده های بزرگ – را انجام می دهند. این شرکت میزان سرمایه گذاری خود در بریتانیا را اعلام نکرده و چیزی در مورد جزئیات آن فاش نکرده است. سخنگوی این شرکت می گوید: ما به سرعت در حال گسترش در اروپا هستیم و همواره در جست و جوی استعدادهای ناب برای ملحق شدن به تیم مان هستیم.

واحد ابری جدید علی بابا در لندن دارای 52 مرکز داده در 19 منطقه مختلف است و قصد دارد آینده نیز این میزان را گسترش دهد. فضای ابری یک میدان جنگ بزرگ برای برخی از بزرگ ترین شرکت های فناوری در دنیا است. سرویس وب آمازون یا AWS و هوش مصنوعی Azure مایکروسافت، دو نمونه از بزرگ ترین نقش آفرینان بزرگ در این فضا هستند که روند گسترش آنها رو به رشد است. نظر شما در این باره چیست؟

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها