Galaxy J7 نسخه ۲۰۱۸ به قصد تصاحب بازار میان رده به زودی وارد بازار می شود

0
933

کالاسودا- فروش گوشی هوشمند Galaxy J7 نسخه ۲۰۱۸ توسط تمامی فروشنده ها به زودی در اختیار کاربران انگلیسی قرار خواهد گرفت. تا کنون اسپیرینت، بوست موبایل و ورایزون فروش این گوشی میان رده کره ایی را آغاز کرده اند اما انتظار می رود دو فروشنده اصلی این برند نیز فروش خود را به زودی آغاز کند. با توجه به امکانات این گوشی هوشمند کره ایی اگر از طرفداران این برند پرفروش هستید و قصد خرید یک گوشی هوشمند را با قیمت مناسب دارید این موبایل می تواند تمام نیاز های کاربران را برطرف کند. سامسونگ در چند سال اخیر توانسته است که با عرضه این سری ارزان قیمت فروش و سود بسیار خوبی را به دست آورد حال باید دید این کمپانی کره ایی چگونه می تواند فروش خود را افزایش دهد.

کمپانی سامسونگ مدت ها بود که بازار میان رده را به برند های چینی واگذار کرده بود و اما در دو سال گذشته سری جی سامسونگ توانسته است بخشی از این بازار سود آور را به خود اختصاص دهد. فروش گوشی جدید این سری بسیار قدرتمند توسط AT&T و T-Mobile هنوز آغاز نشده است و انتظار می رود با عرضه Galaxy J7 نسخه ۲۰۱۸ توسط آن ها فروش جهانی این میان رده بسیار قدرتمند آغاز شود. هنوز زمان عرضه این گوشی هوشمند به طور رسمی توسط این دو مشخص نشده است اما قیمت آن ها برای کاربران قابل رویت است . کاربران می توانند این گوشی هوشمند را از AT&T با قیمت ۲۷۰ دلار و از T-Mobile نیز با قیمت ۲۵۰ دلار خریداری کنند با این وجود به نظر می رسد این گوشی هوشمند در کشور ما با قیمتی در حدود دو میلیون تومان عرضه شود و در اختیار کاربران قرار گیرد.

این دو نسخه از گوشی هوشمند Galaxy J7 نسخه ۲۰۱۸ با مشخصات یکسان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و تفاوتی در آن ها وجود ندارد اما رنگ های موجود متفاوت خواهد بود و رنگ مشکی برای AT&T و رنگ آبی نیز توسط رقیب آن ها به فروش خواهد رسید.

سامسونگ در این گوشی هوشمند از لنز ها دوگانه استفاده نکرده است اما حضور یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنزی مشابه برای دوربین سلفی کار را برای طرفدارن این برند بسیار مساعد خواهد کرد و از طرفی دیگر پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی برای امور روزانه مساعد است اما رم نرم افزاری دو گیگابایت برای گوشی موبایلی با این قیمت کمی عجیب است و به نظر می رسد با انتقاداتی رو به رو شود و باید دید سامسونگ چگونه این مشکل را برطرف خواهد کرد. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در کنار رم ۲ و پردازنده اگزینوس در سال جاری به نظر ترکیب مورد علاقه این برند کره ایی بوده است که بار ها از آن استفاده کرده و فروش خوبی به دست آورده است.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها