فیس بوک، از یوتیوب جلو می زند؟

0
350
فیس بوک، از یوتیوب جلو می زند؟

فیس بوک، از یوتیوب جلو می زند؟کالاسودا – فیس بوک اعلام کرده که برنامه های زیادی در پلتفرم ویدئو دارد که می تواند با جدی ترین رقیب خود در این زمینه یعنی یوتیوب وارد رقابت سنگینی شود.

امروز فیس بوک در یک پست وبلاگی بار دیگر نشان داد که تمرکز خود را روی حوزه ویدئو گذاشته است و قرار است که گزینه های بیشتری برای ویدئوهای تبلیغاتی خود روی پلتفرمش به نمایش بگذارد. این شرکت بیان کرد که این کار را در پاسخ به تقاضای تبلیغ کنندگان برای کنترل بیشتر روی محتوای تبلیغاتی به انجام خواد رساند. این گزینه های جدید در بسیاری از مدل های تبلیغاتی ویدئوهای یوتیوب اعمال نمی شوند و حرکتی جدید از سوی فیس بوک خواهند بود.

اولین گزینه آگهی ویدئویی جدید که فیس بوک از آن نام می برد، In Stream Reserve نامیده می شود، که به تبلیغاتچی ها اجازه می دهد که به مخاطب هدف خود با تماشای ویدئو ساخته شده از جانب ناشرین و سازندگان حرفه ای برسند. اساسا فیس بوک در نظر دارد که فضای تبلیغاتی پیشرفته خود را تنها به شرکت هایی بفرشد که خود از بهترین سازندگان ویدئوهای تبلیغاتی هستند. مخاطبان این تبلیغات ویدئویی مبتنی بر ایالات متحده آمریکا هستند و توسط شرکت Nieslen تائید شده اند.

قرار دادن محتوا در دسته بندی خاص

این دسته بندی رزرو شده برای شرکت های خاص یک گزینه فرعی دیگر برای سفارشی سازی برنامه های تبلیغات ویدئویی در این قسمت ارائه می دهد که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد که بسته های محتوا را در دسته های خاصی از جمله ورزش، مد، زیبایی و سرگرمی خریداری کنند. برای مثال اگر شما یک خط تولید لوازم آرایشی تبلیغ می کنید و فقط می خواهید به آموزش های آرایش و سایر مطالب مربوط به زیبایی را تبلیغ کنید، با کمک ویدئوهای تبلیغاتی in stream reserve می توانید این کار را به خوبی انجام دهید.

فیس بوک، از یوتیوب جلو می زند؟

اگر این گزینه های تبلیغاتی فیس بوک برایتان آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که یوتیوب برنامه مشابهی با نام Google Preferred را دارد که تقریبا کار مشابهی انجام می دهد و به تبلیغ کنندگان پیشنهاد می دهد که در 5 % محتوای بالای صفحه تبلیغ کنند. آن همچنین محبوب ترین کانال های یوتیوب را به شما پیشنهاد می کند که می توانید تبلیغات خود را در آن دسته ها قرار دهید.

گزینه تبلیغاتی دوم فیس بوک ThruPlay نام دارد. این ویژگی ویدئویی جدید به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد یا تبلیغات خود را بهینه سازی کرده و پرداخت شان را برای 15 ثانیه تبلیغ یا کل آن انجام دهند. گزینه ThruPlay از طریق شبکه گسترده ویدئویی فیس بوک که شامل فیس بوک، اینستاگرام، شبکه مخاطبین استریم استوری و فیدهای خبری تبلیغات را به مخاطب نشان می دهد.