فیلم صحنه آهسته انسان ها را مجرم نشان می دهد؛ بررسی یک آزمایش

0
257
فیلم صحنه آهسته انسان ها را مجرم نشان می دهد؛ بررسی یک آزمایش

به تازگی آزمایش هایی انجام شده است که نشان می دهد فیلم صحنه آهسته یا اسلوموشن باعث می شود که فعالیت های افراد بسیار سخت و مغرضانه محسوب شود. تصویر کنید قصد داریم بازی های المپیک را مشاهده کنید در این مسابقات به صورت صحنه آهسته فعالیت های ورزشکاران بسیار سخت است و هنگامی یک ژیمناست یک حرکت خاص خود را انجام می دهد انگار سخت ترین کار روی زمین را انجام می دهد. این موضوع در ورزش نیست و بسیاری از کاربران فکر می کنند که تماشای فیلمی که به صورت اسلوموشن گرفته شده است بسیار خسته کننده است اما در اصل این طور نیست.

در بسیاری از دادگاه ها زمانی که قصد مجازات و یا دفاع از یک متهم را دارند، صحنه جرم بازسازی می شود، این موضوع از دید بسیاری از کاربران و مسئولان به نظر منطقی است و می توان با سرعت آهسته به اقدامات صورت گرفته پرداخت اما در این میان یک نکته وجود دارد و آن هم بررسی این موضوع است که در ویدئوی آهسته به نظر می رسد فرد مجرم زمان کافی برای فکر کردن وجود دارد و بیشتر فعالیت های آن ها به صورت آگاهانه است. این موضوع به حدی اهمیت دارد که به نظر می رسد ممکن است یک قتل غیر عمد را در دادگاه به عنوان قتل عمد در نظر گرفته شود.

آزمایشی که عمدی نبودن یک قتل را تایید می کند

برای بررسی این موضوع یک صحنه قتل در سال 2009 مورد بررسی قرار گرفت، به شکلی که فردی باعث کشته شدن یک مامورشد پلیس در فیلادلفیا می شود. در بررسی های موجود با استفاده از فیلم صحنه آهسته به نظر می رسید که وی مدت زمان کافی برای این موضوع داشته که باعث کشته شدن مامور به طور عمدی شود اما روی این موضوع آزمایش های مختلفی صورت گرفت و نتیجه آن جالب توجه بود که زمانی که ویدئو در حالت عادی بود یا حتی ویدئو در حالت عادی پخش شده و در بخش های مختلف استپ شده است نتایج متفاوتی را در مقایسه با بررسی فیلم صحنه آهسته را رقم می زند. البته افرادی که این موضوع را مورد آزمایش قرار داده اند هیچ گاه استفاده از فیلم صحنه آهسته را زیر سوال نبرده اند و تنها این موضوع را بیان کرده اند که احتمال مجرم نشان داده شدن انسان بسیار بیشتر از حالت عادی است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها