قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ در تلویزیون ملی شکست خورد

0
144
قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ در تلویزیون ملی

شب گذشته در تلویزیون شبکه ایالات‌متحده، ویژگی تشخیص سقوط اپل واچ یک نمایش غیرمنتظره اما تأثیرگذار در شو تلویزیونی James Corden اجرا کرد.

 

به گزارش کالاسودا و به نقل از فونز‌آرنا، اپل واچ سری 4 و سری 5 هر دو دارای سه ویژگی نجات‌دهنده زندگی هستند. یکی از این قابلیت‌ها مانیتور ضربان قلب است؛ زمانی که ضربان قلب شما به علت بیماری و استرس بالا می‌رود این قابلیت به کاربر هشدار می‌دهد. ویژگی نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام (ECG) نیز در راستا ریتم‌های غیرطبیعی ضربان قلب عمل می‌کند که بیماری‌هایی مانند نارسایی قلبی، لخته شدن خون، سکته مغزی را گزارش خواهد داد

سومین ویژگی نجات‌دهنده زندگی در سری 4 و سری 5 اپل واچ، ویژگی تشخیص سقوط از ارتفاع است. اگر اپل واچ تشخیص دهد کاربر از یک ارتفاع سقوط کرده است؛ زنگ خطر را به صدا درمی‌آورد. هشدار روی صفحه‌نمایش دو گزینه رد کردن هشدار (“I’m okay”) و یا تماس با اورژانس را نشان می‌دهد. اگر کاربر در زمان مشخص یکی از این دو گزینه را انتخاب نکند؛ به‌صورت خودکار با اورژانس تماس گرفته و یا به کاربران موجود در لیست آن پیام ارسال می‌شود و موقعیت مکانی کاربر ارسال خواهد شد.

اپل در سه‌ماهه سوم (جولای تا سپتامبر) 47.9٪ از بازار جهانی ساعت هوشمند را در اختیار داشته است.

شب گذشته در تلویزیون شبکه ایالات‌متحده، ویژگی تشخیص سقوط اپل واچ باعث یک نمایش غیرمنتظره اما تأثیرگذار در شو تلویزیونی James Corden شد. در این تاک شو از یک زن اهل شیکاگو سؤالی درباره فیلم انیمیشن “شرک” پرسیده شد که وی به‌درستی پاسخ داد؛ چند ثانیه بعد که این زن بر روی صندلی نشست یک صدای عجیب به گوش رسید. این صدا درواقع صدای اپل واچ این زن بود. ظاهراً نشستن او بر روی صندلی باعث شده بود؛ اپل واچ این عمل را سقوط از ارتفاع تشخیص داده و این هشدار را به صدا دربیاورد.

اپل در سه‌ماهه سوم (ژوئیه تا سپتامبر) 47.9٪ از بازار جهانی ساعت هوشمند را در اختیار داشته است. این شرکت در مدت‌زمان سه ماه 6.8 میلیون دستگاه را به فروش رسانده است که نشان‌دهنده رشد 51 درصدی آن است. این شرکت تصمیم دارد در سری 6 اپل واج خود قابلیت‌های بیشتری درزمینهٔ سلامتی، مانند اندازه‌گیری فشارخون، قند خون و … را به کار گیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها