قابلیت جدید فیسبوک کاربران را شگفت زده می کند

0
227
قابلیت جدید فیسبوک کاربران را شگفت زده می کند

قابلیت جدید فیسبوک در بخش News Feed اخباری مطابق علاقه شما در اختیارتان قرار می دهد، بر اساس اخبار منتشر شده این قابلیت برای اتصال کاربران با پست های مورد علاقه آن ها می تواند باعث بهبود کیفیت زمان سپری شده در فیسبوک شود.

سورپرایز جدید فیسبوک به طور کامل بر اساس صحبت های پیشین این کمپانی به وقوع پیوسته است، فیسبوک مدتی پیش اعلام کرد که مهم نیست چه مدت زمان در فیسبوک مصرف می کنند و کیفیت آن زمانی که در فیسبوک هستند اهمیت بسیار زیاد دارد. این موضوع در تغییرات جدید فیسبوک در بخش News Feed کاملا مشهود است.

سال گذشته چندین نظر سنجی مطرح شد که برای کاربران چه پست هایی ارزشمند است و فیسبوک بر اساس نتایج هر فرد تصمیم گرفته بخش News Feed هر کاربر را متناسب با مطالبی که فیسبوک فکر می کند برای شما ارزشمند است را در این بخش نمایش می دهد.

پست ها بر اساس علاقه کاربرن شخصی سازی می شود

البته در این میان باید یک موضوع بسیار مهم را در نظر داشته باشید که این بخش بر اساس تغییرات جدید محدود به پست های افراد خاص نمی شود و همچنین این به روز رسانی لزوما اخبار بیشتری را در این بخش در اختیار شما قرار نمی دهد، در عوض شما باید انتظار این موضوع را داشته باشید که احتمال بیشتری وجود دارد که اخباری را مشاهده کنید که روابط بسیار نزدیکی در فیسبوک با آن ها دارید.قابلیت جدید فیسبوک در بخش News Feed اخباری مطابق علاقه شما در اختیارتان قرار می دهد

بر اساس نظر سنجی های انجام شده در ماه گذشته فیسبوک به نتیجه جالب توجهی دست پیدا کرد و رویه خاصی برای برای پاسخ به سوال چه چیزی باعث بهبود روابط کاربران می شود را پیدا کرد. بنابراین به جای نشان دادن لینک خاصی از صفحات دوستان در بخش News Feed بر اساس یک الگوریتم جدید لینک و پست های دوستانی که علاقه دارید بیشتر مطالب و اتفاقات صفحه آن ها را پیگیری کنید هایلایت می شود.

به نظر می رسد این تغییرات از هفته آینده اعمال شود با این وجود فیسبوک زمان خاصی را برای عرضه قابلیت جدید فیسبوک اعلام نکرده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها