قابلیت شگفت انگیز آیفون؛ تبدیل تصاویر جداول به صفحات اکسل در آفیس

0
200
قابلیت شگفت انگیز آیفون؛ تبدیل تصاویر جداول به صفحات اکسل در آفیس

به روز رسانی جدید مایکروسافت برای اکسل را باید همراه با یک قابلیت شگفت انگیز آیفون دانست. با استفاده از این روش می توانید اطلاعات موجود در تصاویر صفحات گسترده و جداول را در هنگام عکس گرفتن دریافت کرده و آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این ویژگی در اسفند ماه در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفت و به نظر می رسد حال نوبت گوشی های آیفون رسیده است.

بر اساس اخبار موجود می توانید از یک جدول که نیاز دارید اطلاعات آن را به یک صفحه اکسل برای ویرایش انتقال دهید می توانید با استفاده از این قابلیت تصویر را به فایل مورد نیاز اکسل خود تبدیل کنید. البته در نظر داشته باشید که این قابلیت ویرایش تنها برای گوشی های هوشمند نیست و فایل خروجی را می توان به اکسل رایانه شخصی خود در ویندوز یا مک تغییر دهید و آن را مورد استفاده قرار داده و ویرایش کنید.

بررسی ویژگی جالب توجه نرم افزار اکسل

مایکروسافت از هوش مصنوعی برای این موضوع استفاده کرده و به نوعی این قابلیت شگفت انگیز آیفون را برای کاربران فراهم کرده است، در کنار این موضوع از مدل های دیگر یادگیری ماشین نیز برای تبدیل داده های کاغذی به یک جدول دیجیتال استفاده می کند(OCR). با استفاده از این ویژگی می توان صفحات گسترده مالی، برنامه های کاری، لیست کارها، جدول زمانی و جداول دیگر را تشخیص داد و توسط دوربین عکاسی این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد.

در کنار این ویژگی های جدید که توسط مایکروسافت ایجاد شده است باید به ویژگی تبدیل فایل های PDF به ورد های قابلیت ویرایش در کنار نرم افزار آفیس لنز اشاره کرد.

این ویژگی جدید را باید قابلیت شگفت انگیز آیفون از نظر نرم افزار دانست، ویژگی ای که گوشی های هوشمند اندروید نیز از آن بهره می برند و این موضوع در 21 کشور پشتیبانی می شود و در استور رسمی گوگل و اپل استور پشتیبانی می شود.

بدون شک حضور این قابلیت در گوشی های هوشمند می تواند کار را برای افرادی که از نرم افزار آفیس استفاده می کنند بسیار ساده تر کند، این موضوع حتی می تواند باعث شود کاربران برای ویرایش تصاویر جداول آن ها را به گوشی هوشمند خود انتقال داده و به کار خود سرعت بخشند.

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا این موضوع می تواند سرعت کار شما را در هنگام کار با اکسل افزایش دهد؟ البته این موضوع را باید در نظر گرفت که به نظر چک نهایی توسط کاربران بهتر است صورت گیرد زیرا بدون شک هوش مصنوعی این نرم افزار ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها