قوانین عجیب و غریب شرکت Tencent برای کاربران خود

0
530
قوانین عجیب و غریب شرکت Tencent برای کاربران خود

قوانین عجیب و غریب شرکت Tencent برای کاربران خودکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت بزرگ چینی یعنی شرکت Tencent شنیده می شود. این شرکت قوانین تازه ای در مورد بازی های خود تعیین کرده است که طی آن کاربران چینی باید با اسم واقعی خود در بازی ها ثبت نام کنند.

رونمایی از سیستم جدید شرکت Tencent

نام این برنامه سیستم سالم نام دارد و از سال آینده در تمام بازی های شرکت Tencent اعمال خواهد شد. احراز هویت به زودی برای تمام کسانی که از بازی های شرکت Tencent در چین استفاده می کنند اجباری خواهد شد. کاربران بازی های موبایل و PC که از طریق این غول سرویس اینترنتی در چین استفاده می کنند باید سیستم احراز هویت خود را فعال کنند و این دستور پلیس بوده و نام ای پروژه سیستم سلامتی است و از سال آینده این پروژه اجرایی خواهد شد.

آزمایشات متعدد روی سیستم جدید

سیستم سنجش جدید قبل از ارائه در سال 2019 به صورت کلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این شرکت اعلام کرده که این سیستم سلامتی برای بهبود فضای اینترنت و روشی موثر برای کاربران کم سن و سال فضای مجازی است.

قوانین عجیب و غریب شرکت Tencent برای کاربران خود

زمان شروع این سیستم

این پروژه با 10 بازی شرکت Tencent شروع خواهد شد و یکی از بازی پرطرفدار این شرکت یعنی Honor of Kings شامل این پروژه خواهد شد. یکی از دلایل اصلی اجراسازی این پروژه دستور وزیر علوم برای کنترل زمان بازی کاربران کم سن و سال دنیای مجازی و جلوگیری از اعتیاد آنها به این فضا است.

قوانین عجیب شرکت Tencent

شرکت Tencent پارسال پس از گلایه های خانواده ها و معلمین در مورد اعتیاد کودکان به اینترنت و بازی اینترنتی یک سیستم محدودیت زمانی بازی به بازی های خود اضافه کرد.

چند سالی می شود که دولت چین تلاش می کند تا فضای اینترنت را به طور کامل از مسائل و موضوعات مختلف پاکسازی کند و روند رو به رشدی را طی می کند. قطعا طی ماه های آیند باز هم خبرهای بیشتری در مورد چین و سیستم سلامتی آن خواهیم شنید و باید دید که این سیستم چه بازخوردی بین کاربران خواهد داشت. شرکت Tencent یکی از شرکت های بزرگ تکنولوژی در چین است که فعالیت گسترده ای در فضای مجازی و بقیه بخش ها دارد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و قوانین جدید شرکت Tencent با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها