قیمت آیفون های سال 2018 ؛ این برند گران نمی شود

0
1310

کالاسودا- قیمت آیفون های سال 2018 فاش شد. امروز خبر های جالبی از کمپانی اپل منتشر شد که نشان می دهد یکی از گوشی های آیفون سال جاری تغییر نام داده است و با قیمت های جالبی روانه بازار فروش می شود. آیفون های سال جدید بسیار شبیه آیفون ایکس هستند و ویژگی های مانند حسگرتشخیص چهره سه بعدی را شامل می شوند.

بر طبق ادعای این کمپانی کوچکترین عضو این خانواده آیفون ایکس اس است که با پنل صفحه نمایش OLED در اختیار کاربران قرار می گیرد. اما گوشی هوشمند صفحه نمایش بزرگتر که به نظر می رسید آیفون ایکس اس پلاس روانه بازار فروش شود بر طبق اخبار موجود این گوشی هوشمند با نام آیفون ایکس اس مکس روانه بازار فروش می شود، این گوشی هوشمند 6.5 اینچی مدتی پیش اعلام کرده بود که این گوشی هوشمند با نام آیفون ایکس اس پلاس با صفحه نمایش OLED روانه بازار فروش می شود.

با توجه به شرایط موجود دو گوشی هوشمند آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس بسیار شبیه به پرچم داران سال گذشته این برند یهنی آیفون هشت و آیفون هشت پلاس هستند. این دو گوشی هوشمند طراحی و جنس بدنه ی یکسان با نسخه قبلی دارد و به نظر می رسد با ظرفیت باتری یکسان و رزولوشن صفحه نمایش مشابه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اما در سال جدید کمپانی اپل یک پیشنهاد منحصر به فرد برای کاربران دارد و آن هم گوشی هوشمند 6.1 اینچی این کمپانی با صفحه نمایش ال سی دی است. این گوشی هوشمند را باید خرید مقرون به صرفه سال جاری دانست که از بدنه آلومینیومی ساخته شده است. اگر قصد دارید از این کمپانی قدرتمندیک خرید مقرون به صرفه داشته باشید این گوشی هوشمند انتخاب بسیار خوبی است،با این وجود کمپانی اپل هنوز نامی برای این گوشی هوشمند مشخص نکرده است.

قیمت آیفون های سال 2018 چقدر است؟

قیمت آیفون های سال 2018 بسیار شبیه به قیمت آیفون های سال گذشته است و گوشی هوشمند آیفون ایکس اس با قیمت 699 دلار و برادر بزرگتر آن با قیمت 999 دلار روانه بازار فروش می شود. ارزان ترین گوشی هوشمند آیفون سال نیز با قیمت 699 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. قیمت این گوشی هوشمند در بازار اروپا نیز مشخص شد و قیمت آیفون های سال 2018 عبارت است از:799 ، 909 و 1149 یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت آیفون های سال 2018 منتشر شده مربوط به نسخه های 64 گیگابایتی است و به نظر می رسد حجم های بالاتر با قیمتی در حدود 150 دلار گران تر از قیمت های اولیه به فروش برسد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها