قیمت گلکسی اس 10 ایکس منتشر شد! کمی گران تر از انتظار

0
540
قیمت گلکسی اس 10 ایکس منتشر شد! کمی گران تر از انتظار

قیمت گلکسی اس 10 ایکس سامسونگ اعلام شد. کمپانی سامسونگ چند روز دیگر پرچمداران خود را در چهار نسخه روانه بازار فروش می کند که مهم ترین آنها گلکسی اس 10 ایکس این برند کره ای است. امروز اخباری در مورد قیمت این گوشی هوشمند منتشر شد که به نوعی به شایعات پایان داد.

کمپانی سامسونگ در نمایشگاه MWC امسال قصد دارد با عرضه پرچمداران متنوع خود، اقتدار سامسونگ را به رخ برندهای دیگر بکشد. این کمپانی کره ای به خوبی می داند که 20 فوریه (روز رونمایی از محصولات سامسونگ) روز تاثیرگذاری در آینده این برند محبوب خواهد بود.

گلکسی اس 10 ایکس با چه قیمتی به فروش خواهد رسید؟

طبق اطلاعات در دسترس، گلکسی اس 10 ایکس با قیمتی بالای 1400 دلار به فروش خواهد رسید. سامسونگ محدوده قیمت گوشی های این پرچمدار را 1420 تا 1600 دلار اعلام کرده است و باید دید طرفداران این کمپانی مشهور قادر به پرداخت این قیمت برای پرچمدار قدرتمند این برند کره ای هستند یا خیر.

بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند در ماه مارس فروش خود را آغاز می کند و آغاز فروش این محصول در کشور کره جنوبی خواهد بود و سپس وارد کشورهای دیگر می شود. در این حین یک سوال برای کاربران گوشی های سامسونگ که قصد خرید یک گوشی گران قیمت را دارند، مطرح می شود و آن این است که خرید گوشی منعطف سامسونگ مناسب تر است یا گوشی گلکسی اس 10 ایکس این برند کره ای. به نظر می رسد برای کاربرانی که انعطاف پذیری گوشی موبایل جذابیت خاصی ندارد، گلکسی اس 10 ایکس شرایط بهتری را مهیا خواهد کرد.گلکسی اس 10 ایکس با چه قیمتی به فروش خواهد رسید؟

گلکسی اس 10 ایکس؛ اولین گوشی هوشمند 5G سامسونگ

گلکسی اس 10 ایکس، اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند. سامسونگ روی این موضوع تمرکز خاصی دارد و با وجود اینکه این قابلیت در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده نیست، اما این موضوع شروع بسیار خوبی برای کمپانی سامسونگ برای عرضه گوشی موبایل با اینترنت نسل پنجم خواهد بود.

این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد و به نوعی بزگ ترین گوشی هوشمند سری اس سامسونگ به شمار می رود. بر اساس اخبار موجود، این پرچمدار خوش ساخت از یک باتری 5000 میلی آمپری بهره می برد. با وجود اینکه ظرفیت باتری تنها یکی از عوامل شارژ باتری مناسب است، به نظر می رسد سامسونگ نگاه ویژه ای به ظرفیت باتری گلکسی اس 10 ایکس برای تبلیغات خود دارد.

این گوشی هوشمند اولین پرچمدار سامسونگ است که با شش لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند از چهار لنز برای دوربین اصلی و دو لنز برای دوربین سلفی بهره می برد که هیجان بسیاری را برای کاربران ایجاد کرده است.گلکسی اس 10 ایکس؛ اولین گوشی هوشمند 5G سامسونگ

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها