بررسی قیمت گوشی های شیائومی در بازار ایران؛ این برند مقرون به صرفه است؟

0
3527
بررسی قیمت گوشی های شیائومی در بازار ایران ؛ این برند مقرون به صرفه است؟

گوشی های شیائومی در بازار ایران به دلیل قیمت مناسب شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با برندهای دیگر در اختیار کاربران قرار می دهند. در حال حاضر حدود 10 گوشی هوشمند این برند در بازار ایران وجود دارد و کاربرانی که قدرت خرید یک گوشی با قیمت مناسب (در مقایسه با برند های اپل و سامسونگ) را دارند، می توانند از این گوشی هوشمند بهترین استفاده را داشته باشند. در این مطلب ابتدا گوشی های هوشمند این برند را به سه دسته تقسیم کرده و سپس به معرفی آنها می پردازیم.

گوشی های شیائومی کمتر از 3میلیون تومان در بازار ایران

در حال حاضربیشترین توان خرید کاربران مربوط به این محدوده قیمت است و علاقه مندان این برند می توانند گوشی های هوشمند Mi 6 وMi 6A  را خریداری کنند. گفتنی است که نسخه 6A در حال حاضر تنها گوشی موبایل این برند چینی با قیمت کمتر از 2میلیون تومان است.

 بررسی گوشی های شیائومی در بازار ایران؛ رده کمتر از 5میلیون تومان

در این بخش بیشتر گوشی های هوشمند شیائومی قرار دارند. کمپانی چینی شیائومی گوشی های موبایل Redmi 5 plus ، Redmi 6 و pro Note را در این رده قیمت به فرش می رساند. البته نسخه پرو این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری چهار گیگابایت و حافظه داخلی 64 و رم نرم افزاری سه گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود.
با توجه به مواردی که ذکر شد، اگر قصد خرید گوشی تا 3میلیون تومان را دارید، گوشی موبایل Mi A2 Lite انتخاب بسیار خوبی بوده و برای گوشی با قیمت 5میلیون تومان، گوشی هوشمند Mi 6X یک انتخاب بسیار جذاب خواهد بود.

بررسی قیمت گوشی های شیائومی در بازار ایران ؛ این برند مقرون به صرفه است؟

گران ترین گوشی های شیائومی در چه شرایطی قرار دارند؟

در حال حاضر گوشی موبایل گیمینگ شیائومی را می توان یک انتخاب هیجان انگیز نامید. این گوشی هوشمند فوق حرفه ای که در بهار سال 2018 رونمایی شد، قیمتی در حدود 8میلیون تومان دارد و بدون شک ظاهر و سخت افزار این گوشی هوشمند شرایط را برای برندهای دیگر بسیار سخت خواهد کرد. علاوه بر این گوشی گیمینگ، Mi 8  با قیمتی در حدود 7میلیون و 500هزار تومان و Mi 8 SE نیز با رقمی نزدیک به 5میلیون تومان به فروش می رسد. در حال حاضر این گوشی های هوشمند رقیبی جدی برای برندهای موبایل موجود در بازار ایران محسوب می شوند.
نظر شما در مورد برند شیائومی چیست؟ آیا علاقه مند به استفاده از محصولات این برند قدر تمند چینی هستید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها