قیمت گوشی های Y9 هواوی در بازار ایران چقدر است؟

0
1452

گوشی های هوشمند Y9 هواوی را می توان پرطرفدارترین گوشی های هوشمند سری Y هواوی در نظر گرفت. در حال حاضر نسخه های 2018 و 2019 این گوشی هوشمند در بازار ایران موجود است و فروش بسیار خوبی دارد. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که قیمت گوشی های Y9 هواوی در بازار ایران چقدر است.
نسخه 2018 این گوشی هوشمند در بخش باتری عملکرد بسیار خوبی دارد و قبل از ورود نسخه 2019 بیشتر مورد توجه قرار می گرفت. این گوشی هوشمند در حال حاضر با قیمتی در حدود دو میلیون وهشتصد هزار تومان به فروش می رسد. این گوشی هوشمند میان رده نسخه 32 گیگابایتی با رم سه گیگابایت دارد و با اندروید 8 وارد بازار فروش شده است.
یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی های هوشمند هواوی بهره مندی از سه اسلات است و کاربران می توانند از دو سیم کارت و یک رم میکرو اس دی به صورت همزمان بهره مند شوند.
در بررسی این موضوع که قیمت گوشی های Y9 هواوی در بازار ایران چقدر است به سراغ نسخه 2019 این گوشی هوشمند می رویم. این موبایل بسیار زیبا و حرفه ای قیمتی در حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان دارد و با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به پردازنده کایرین 710 و بهره مندی از اندروید 9 اشاره کرد. در حال حاضر این گوشی هوشمند پرفروش ترین محصول هواوی در بازار جهانی است.
نظر شما در مورد قیمت این محصولات چیست؟ آیا پس از بررسی این موضوع که قیمت گوشی های Y9 هواوی در بازار ایران چقدر است این گوشی های هوشمند را مقرون به صرفه می دانید؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها