قیمت گوشی موبایل گلکسی M20 در بازار ایران منطقی است؟

0
1639
قیمت گوشی موبایل گلکسی M20 در بازار ایران منطقی است؟

گوشی هوشمند گلکسی M20 سامسونگ را می توان یکی از مهم ترین گوشی های هوشمند این کمپانی مشهور دانست. این گوشی هوشمند به تازگی وارد بازار ایران شده و در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت گوشی موبایل گلکسی M20 سامسونگ بپردازیم.

این گوشی هوشمند قابلیت های جالب توجهی دارد و به نظر بتواند فروش خوبی را در بازار ایران به دست آورد. قیمت گوشی موبایل گلکسی M20 در بازار ایران حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان است، این گوشی هوشمند در بازار جهانی نیز قیمتی معادل 220 یورو دارد.

آیا قیمت گوشی موبایل گلکسی M20 در مقایسه با ویژگی های آن منطقی است؟

مهم ترین ویژگی این گوشی هوشمند باتری 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند است. سامسونگ برای گوشی هوشمند خوش قیمت خود این باتری جذاب را در نظر گرفته و قابلیت شارژ سریع 15 واتی شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. در کنار این باتری جذاب پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7904 شرایط بسیار خوبی را در این بخش برای کاربران ایجاد می کند، این پردازنده شرایط بسیار بهتری را در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 450 بهره می برد. این گوشی هوشمند در بازار ایران با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم چهار گیگابایت روانه بازار فروش می شود.

این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه است و حضور لنز های با کیفیت می تواند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند. به طور کلی به نظر می رسد قیمت گوشی موبایل گلکسی M20 در مقایسه با امکاناتی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده به نظر مورد قبول کاربران قرار گیرد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها