بهترین لپ تاپ های جدا شدنی 2019 چه ویژگی های جذابی دارند؟ – بخش سوم

0
2653
بهترین لپ تاپ های جدا شدنی 2019 چه ویژگی های جذابی دارند؟ – بخش سوم

در بخش اول و دوم این مقاله ذکر کردیم که لپ تاپ های جدا شدنی 2019 را می توانید به صورت تبلت نیز استفاده کنید و این تنها یکی از صدها مزیتی است که این لپ تاپ ها برای شما دارند. این امر باعث می شود که چنین لپ تاپ هایی برای افرادی که به جنبه هایی مانند قابلیت حمل و وزن کم اهمیت می دهند، ایده آل باشد. در بخش سوم این مقاله به ادامه معرفی بهترین لپ تاپ های قابل جدا شدنی 2019 خواهیم پرداخت.

Asus Transformer Mini

لپ تاپ جداشونده  Asus Transformer Mini از صفحه لمسی براق HD WXGA با وضوح تصویر 1280 در 800، صفحه نمایشی با زاویه دید 178 درجه و حداکثر میزان روشنایی 400 سی دی در متر مربع برخوردار است. این لپ تاپ شامل 4 گیگابایت رم است و برای ذخیره پردازنده دو گزینه GB 64 و 128 دارد. این سیستم با یک پردازنده چهار هسته ای Intel Cherry Trail x5 با فرکانس ساعت 1.44 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Intel HD یکپارچه شده و ویندوز 10 64 بیتی آن از پیش رویش نصب شده است.

این لپ تاپ به رنگ خاکستری مجهز به صفحه کلید فایبرگلاس قابل جداشدنی بسیار باریک و دارای ساختار ضد گرد و غبار و نگهدارنده جای قلم است. این دستگاه همچنین دارای یک کارت حافظه خوان  microSD / SDXCcard ، یک وب کم 2 مگاپیکسلی و دو بلندگو استریوی جانبی است. طراحی لولا هوشمند به شما امکان می دهد صفحه نمایش را در هر زاویه مناسب تنظیم کنید. این سیستم از آلیاژ منیزیم سبک ساخته شده است. دستگاه از گزینه های شبکه داده بی سیم Wi-Fi 802.11 ac و Bluetooth 4.1 پشتیبانی می کند. این واحد دارای پورت های اتصال چندگانه است که از یک درگاه میکرو HDMI ، یک درگاه میکرو USB 2.0 ، یک درگاه  USB 3.0 و یک جک هدفون تشکیل شده است. لپ تاپ همراه با یک کتابچه راهنمای کاربر ، بدنه صفحه کلید و یک قلم Asus ارائه می شود. لپ تاپ ایسوس با باتری دو سلولی لیتیوم یون 1S2P 32 Whr با دوام طولانی 12 ساعت کار می کند.

Asus Transformer Mini

چه کسی باید این لپ تاپ را بخرد؟

  • در دسترس بودن حافظه گسترده این اطمینان را فراهم می کند که لپ تاپ ایسوس به طور قطع برای افرادی مناسب باشد که مرتباً درگیر فعالیت های متنوع هستند.
  • این سیستم به دلیل دارا بودن پردازنده قدرتمند، انتخاب خوبی برای کسانی است که نمی خواهند بر سر سرعت لپ تاپ کوتاه بیایند.
  • قلم تضمین می کند که دستگاه برای افرادی که مایل به استفاده حداکثری از فضای کاری ویندوز و برنامه هایی مانند OneNote ، Sticky Notes ، Sketch Pad ، Screen Sketch و Fresh Paint هستند ، ایده آل باشد.

چه کسی باید این را بخرد؟

لپ تاپ ALLDOCUBE 4K Video

لپ تاپ جدا شدنی ALLDOCUBE دارای صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی با کیفیت کامل HD IPS است که دارای وضوح تصویر 1920 در 1200 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 است. این لپ تاپ دارای حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت است. این گوشی دارای یک پردازنده چهار هسته ای Intel Cherry Trail Atom است که با سرعت 1.92 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics-Gen 8  کار می کند. این سیستم با سیستم عامل های Windows 10 و Android 5.1 از پیش نصب بالا می آید.

این لپ تاپ به رنگ مشکی شامل یک صفحه کلید قابل سوار و جدا کردن با یک کلید اختصاصی Android  برای انتقال شما از ویندوز به اندروید است. این سیستم همچنین شامل یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و عقب است ، یک کارت خوان برای قرار دادن یک کارت میکرو SD از نوع TF برای گسترش حافظه تا 128 گیگابایت و دو بلندگو داخلی نیز از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. برای تعویض اندروید به ویندوز ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه را از بالا به پایین بکشید و بر روی نماد ربات اندرویدی روی دسکتاپ بزنید. این دستگاه قادر به پخش ویدئوهای K 4 با رزولوشن 3840 2160p x در فرکانس 30 هرتز است. این دستگاه Wi-Fi 802.11 b / g / n و بلوتوث 4.0 اتصالات بی سیم را ارائه می دهد. واحد سازگار با قلم دارای یک درگاه میکرو HDMI ، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB Type C است. این سیستم مجهز به کابل USB Type C ، کابل OTG میکرو  (USB / USB Type A) و یک کتابچه راهنمای کاربر است. لپ تاپ ALLDOCUBE با باتری قوی لیتیوم پلیمر 6500 میلی آمپر ساعتی کار می کند که مدت زمان شارژ آن چهار ساعت ، مدت زمان آماده به کار 5 روز و زمان پخش فیلم شش ساعت است.

لپ تاپ ALLDOCUBE 4K Video

برای چه افرادی مناسب است؟

  • لپ تاپ ALLDOCUBE برای افرادی که مایل به استفاده از بهترین ویژگی های سیستم عامل ویندوز 10 و اندروید 10 در یک دستگاه واحد هستند گزینه بسیار خوبی است.
  • وضوح عالی همراه با نسبت ابعاد بالا این سیستم را بدون شک گزینه خوبی برای تماشاچیان ویدیویی می کند که می خواهند یک تجربه بسیار به یاد ماندنی داشته باشند
  • پورت HDMI باعث می شود که لپ تاپ مناسب کسانی باشد که می خواهند دستگاه را به سایر وسایل مانند تلویزیون یا پروژکتور وصل کنند.

برای چه افرادی مناسب است؟

لپ تاپ Samsung ATIV

لپ تاپ قابل جدا شدن ATIV سامسونگ شامل صفحه نمایش 11.6 اینچی LED با وضوح تصویر 1366x 768p ، روشنایی 400 نیت و فناوری SuperBright Plus است. این لپ تاپ دارای 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه eMMC است. همچنین این دستگاه از پردازنده Intel Atom با حداکثر فرکانس ساعت 1.8 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Intel SGX545 بهره می برد. این سیستم مجهز به سیستم عامل 32 بیتی ویندوز 8 است که از قبل بارگذاری شده است.

این لپ تاپ به رنگ مشکی مجهز به صفحه کلید docking قابل جدا شدن است که به شما امکان می دهد به راحتی آن را به یک تبلت تبدیل کنید. همچنین دارای دو بلندگو 0.64 W با جلوه صوتی SoundAlive ، یک وب کم با دوربین جلوی 2 MP HD ، یک اسلات چند کارته micro SD و یک میکروفون داخلی است. این سیستم حالت های اتصال بی سیم Wi-Fi 802.11 a / b / g / n و Bluetooth 4.0 را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین با دستگاههایی که نسخه های قبلی بلوتوث را پشتیبانی می کنند سازگار است. این واحد علاوه بر این از حافظه ابری SkyDrive و یک رابط کاربری re-imagined نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه از یک درگاه میکرو HDMI ، دو درگاه USB 2.0، یک درگاه docking و یک درگاه RJ 45 LAN برخوردار است. لپ تاپ سامسونگ با یک باتری دو سلولی لیتیوم پلیمر 30 وات ساعتی کار می کند که طول عمر آن 9.7 ساعت ، مدت زمان آماده به کار 10 ساعت و مدت زمان شارژ 5.3 ساعت است. باتری این لپ تاپ در هنگام کار کردن و نت گردی در 8 ساعت و در هنگام پخش ویدیو به مدت 11 ساعت دوام می آورد.

لپ تاپ Samsung ATIV

خرید این محصول به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

  • پشتیبانی از ذخیره سازی ابری باعث می شود تا لپ تاپ سامسونگ برای افرادی که مایل به دسترسی به پرونده های خود در هر مکانی هستند گزینه مناسبی باشد.
  • رابط کاربری Re-imagined تضمین می کند که این سیستم برای کسانی که می خواهند دسکتاپ خود را برای دسترسی سریع و آسان به محتوای مورد علاقه خود شخصی سازی کنند ، ایده آل است.

خرید این محصول به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها