مانتراتل از فروشگاه های جدید خود در اصفهان رونمایی کرد

4
1996

فروشگاه های جدید مانتراتل در اصفهان افتتاح شدند. مانتراتل امروز برند شاپ هواوی و همچنین مولتی برند شاپ خود را در ساعت 19 روز 22 مرداد به صورت رسمی افتتاح کرد تا پس از تهران و مشهد نمایندگی های فروش خود را در اصفهان در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

مانتراتل یکی از قدرتمند ترین نمایندگی های هواوی در بازار موبایل به شمار می رود که در سال های اخیر توانسته رضایت مشتریان را به بهترین شکل به دست آورد. این برند فعالیت خود را در سال 94 آغاز کرد و در ماه های اخیر به دلیل استقبال بسیار خوب مشتریان تهرانی برای رفاه خریداران گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آن قصد گسترش فعالیت های خود در برخی شهرهای کشورمان را دارد و به زودی فروشگاه های این برند گسترده تر خواهد شد.

در حال حاضر مانتراتل در پاساژ چارسو تهران،  بزرگترین فروشگاه هواوی را در اختیار دارد و پس از تهران نمایندگی های خود را در مشهد واقع در پاساژ ورسیج افتتاح کرد و در این شهر بزرگ نیز توانست مخاطبین زیادی به دست آورد. حال گسترش فروشگاه های این مجموعه به اصفهان و بازار موبایل این شهر رسیده و شاهد افتتاحیه فروشگاه مولتی برند شاپ و همچنین برند شاپ هواوی اصفهان توسط مجموعه مانتراتل هستیم.گسترش این مجموعه توسط آقای هادی چاوشی به عنوان مدیر توسعه کسب و کار مانتراتل صورت می گیرد که یکی از خوش نام ترین افراد سال های اخیر در زمینه مدیریت برند های موبایل به شمار می رود.

افتتاحیه فروشگاه های مانتراتل در اصفهان

فروشگاه های برند شاپ هواوی مانتراتل و مولتی برند شاپ در حدود ساعت 7 عصر امروز رونمایی شدند، در ابتدا برند شاپ هواوی رونمایی شد و پس از آن نیز فروشگاه مولتی برند شاپ این مجموعه به صورت رسمی افتتاح شد. در این میان آقای بابک فیاض نیز حضور داشتند و در ادامه با ایشان و همچنین آقای چاوشی به گفتگو پرداختیم.

در گفتگو با مدیر توسعه کسب و کار  مانتراتل مطرح شد: از لحظه خرید گوشی تا پایان عمر آن با مشتری همراه خواهیم شد / تکریم مشتری اولویت ما است

در حاشیه این مراسم با آقای هادی چاوشی گفتگو کردیم تا از وی در خصوص تعریف، ماهیت و افق های پیش روی مانتراتل بیشتر بپرسیم. در ادامه این گفتگو را می خوانیم:

ضمن سپاس از شما برای پذیرفتن مصاحبه، پرسش اول من به ماهیت و اهداف مانتراتل مرتبط است. اگر قرار باشد مانترا تل را به مخاطبان معرفی کنیم بهترین تعریف چیست؟

مانتراتل نخستین فروشگاه زنجیره ای موبایل در ایران محسوب می شود که با توجه به نیازی که در کشور احساس می شد افتتاح شد. مشتری ها از مدت ها پیش به دنبال فضایی بودند که بتوانند به صورت آفلاین با اطمینان کامل خرید کنند. خوشبختانه مانتراتل در حال برنامه ریزی برای ایجاد شعب در سراسر ایران برای پاسخگویی به همین نیاز مشتریان محترم است.

در خصوص هدف باید بگویم اساسی ترین هدف مانتراتل اکرام مشتری است. این اکرام بخشی از منشور اخلاقی است که در سراسر فروشگاههای ما به اجرا در می آید. درواقع ما در مرحله نخست بر احترام به مشتری تاکید داریم و سپس در مرحله دوم به کسب درامد متمرکزیم.

آیا فضای فروشگاه های مانتراتل در شعب مختلف متفاوت است یا یک روند یکسان دنبال می شود؟

برخورد ما با مشتریان در فروشگاههای مختلف در حال حاضر کمی متفاوت است برای مثال در فروشگاه رتبه A ما که در پاساژ چارسو تهران واقع شده، از مشتریان در حین خرید پذیرایی با نوشیدنی های سرد و گرم نیز انجام می شود. ما در تلاشیم این امکانات را به زودی در فروشگاه های دیگر مانتراتل در اصفهان و مشهد نیز اجرایی کنیم.

شما سه کلانشهر تهران، اصفهان  مشهد را برای توسعه فعالیت های خود انتخاب کرده اید، ملاک انتخاب این شهرها چیست و آیا در افق بلند مدت مانتراتل نام شهرهای دیگری نیز وجود دارد؟

همانطور که شما هم اشاره کردید ما چند کلانشهر هدف داریم که شامل تهران، اصفهان، مشهد و شیراز، تبریز، اهواز و آمل است. درواقع اگرچه اکنون تنها سه شعبه ما درتهران، اصفهان و مشهد فعال است اما تا پایان سال جاری، سایر شهرهایی که اشاره کردم نیز به فهرست ما افزوده خواهد شد. افزون بر این، مژده ما برای مانترا تلی ها این است که در آینده ای نزدیک در سایر شهرها که کوچک تر هستند نیز شعبی خواهیم داشت.

چرا کار خود را با کلانشهرها آغاز کردید؟

خوب به هر حال این شهرهای بزرگ، شهرهایی هستند که تمامی برندها و شرکت ها کار خود را از همین ها آغاز کردند و سپس به مرور توسعه دادند.

یکی از اقدامات شما ادغام واحدهای خدمات و فروشگاه بود. این ایده جهانی است یا بر اساس آزمون و خطا در مارکت ایرانی به آن رسیدید؟

در رابطه با این سوال باید بگویم قطعا رقبای ما در سایر کشورها، به خصوص در کشورهای خاورمیانه چنین ایده هایی داشته اند و ما نیز ایده های آنان را رصد می کنیم. اما مشکلی که مصرف کنندگان ما داشتند و ما با بومی سازی این ایده در ایران حلش کرده ایم این بود که کاربران گوشی خود را از یک فروشگاه می خریدند و برای دریافت خدمات پس از فروش ناچار به مراجعه به نهادی دیگر بودند اما با روش مانتراتل این مشکل حل می شود. چرا که اعتقاد ما بر این است که رابطه ما پس از فروش نباید با مشتری قطع شود.

درواقع ارتباط ما با مشتری پس از فروش آغاز می شود. خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان نمونه هایی از پل های ارتباطی ما و مشتریان محسوب می شود. از دید ما این ارتباط باید تا آخرین لحظه ای که مشتری از گوشی ما استفاده می کند حفظ شود.

نکته جالب این است که ما در آینده ای نزدیک امکان فروش گوشی دست دوم  مشتری را نیز فراهم می کنیم تا دغدغه خرید گوشی جدید و فروش گوشی قدیمی را هم حل کنیم.

با توجه به این که فروشگاه مانتراتل در تهران به عنوان یکی از محبوب ترین واحدهای فروش موبایل شناخته می شود، شاید کاربران برندهایی غیر از هواوی نیز مایل باشند از این امکانات برخوردار باشند، آیا چنین امکانی جود دارد؟

سنگ بنای شروع کار مانتراتل با تمرکز بر برند هواوی بود. اما هم اکنون در اصفهان فروشگاه مولتی برند مانتراتل افتتاح شد که مشتریان برندهای دیگر را نیز از خدمات ما بهره مند می کند. افزون بر این، در مشهد  در تاریخ هفتم شهریور ماه، افتتاح برند سامسونگ و مولتی برندشاپ ما برگزار می شود و قطعا به تدریج در سایر شهرها نیز شاهد مولتی برندشاپ و برندشاپ سامسونگ خواهیم بود.تا سلایق محترم متفاوت را تکریم کنیم.

قائم مقام مدیرعامل بخش موبایل هواوی در گفتگو با کالاسودا مطرح کرد: آینده ای روشن در انتظار مانتراتل است

در بخشی دیگر از این مراسم با آقای بابک فیاض به گفتگو نشستیم تا بررسی کنیم از دیدگاه وی مانترا تل چه کارکرد و آینده ای دارد:

سلام و سپاس برای حضور شما در این گفتگو. سوال نخست من به بازار هواوی  مرتبط است. با توجه به حضور کوتاه هواوی در مقایسه با برخی برند ها این شرکت بسیار موفق عمل کرده است. علل کلیدی این موفقیت چیست؟

مهمترین عاملی که به این موفقیت کمک کرده است، به سرمایه گذاری گسترده ای باز می گردد که هواوی در بخش تحقیقات و توسعه صرف می کند و محصولات را بر اساس نوآوری های جدید به بازار ارائه می کند. هواوی سالیانه سی درصد از درامد خود را در همین راستا هزینه می کند تا محصولات را با کمک پژوهش ها و بر مبنای خواست مشتریان عرضه کند.

نقش افتتاح شعب مانتراتل را در استقبال مخاطبان و آشنایی آنان با محصولات هواوی چگونه میبینید؟

طبیعتا فروشگاههایی که با برنامه و در نقاط مهم هر شهر افتتاح می شوند بسیار تاثیرگذارند. به خصوص اگر این فروشگاهها امکان لمس و بررسی گوشی از نمای نزدیک را به مشتریان خود بدهند. همین تجربه فیزیکی گوشی باعث افزایش استقبال می شود و اعتمادزایی بیشتری نیز ایجاد می کند. چرا که مشتریان جنس اصلی را با گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت می کنند. به همین دلیل به طور کلی این نقش مانتراتل را مثبت و مهم میبینم.

آیا مانتراتل پتانسل افزایش شعب در دیگر شهرها و استانها را دارد؟

قطعا. بازار فضای زیادی برای توسعه دارد. چرا که بازار از حالت سنتی به سمت نوین در حرکت است. بنابراین پاسخ این سوال شما با قاطعیت مثبت است و اینده ای روشن در انتظار مانتراتل است.

بنابراین از دید شما این پتانسیل مثبت در مانتراتل وجود دارد

بله قطعا

در ادامه نیز قصد داریم به مرور این دو فروشگاه در قلب بازار موبایل اصفهان به صورت خلاصه بپردازیم.

مولتی برند شاپ مانتراتل در اصفهان

مانتراتل با افتخار اولین مولتی برندشاپ خود را در اصفهان افتتاح کرد و مجموعه ای از برند های پرطرفدار گوشی های هوشمند را در اختیار عموم قرار می دهد، در این میان می توان به برند های آیفون، سامسونگ، آنر اشاره کرد که توانسته اند بخش مهمی از فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهند و در کنار برند شاپ هواوی می توانید گوشی هوشمند مورد علاقه خود را خریداری کنید.

مولتی برند شاپ مانتراتل تمام گوشی های هوشمند را با معتبرترین گارانتی موجود در بازار و همچنین کد رجیستری در اختیار علاقه مندان قرار می دهد تا خریداران با خیال آسوده بتوانند یک خرید بسیار عالی را تجربه کنند. در نظر داشته باشید که این مجموعه به زودی گوشی های موبایل را با گارانتی رسمی خود روانه بازار می کند تا خریداران بتوانند با مجموعه تعامل بسیار خوبی داشته باشند و تمام رویه خرید و خدمات پس از فروش گوشی های آن ها توسط همین مجموعه انجام شود.

برند شاپ هواوی مانتراتل در اصفهان

همانطور که بیان شد مانتراتل پس از موفقیت در برند شاپ های هواوی در تهران و مشهد در راستای گسترش مجموعه ی خود به اصفهان سفر کرده تا بتواند موفقیت های خود را در این شهر ادامه دهد. برند شاپ هواوی مانتراتل جدید ترین گوشی های هوشمند این برند را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به سادگی خرید خود را از این برند محبوب انجام دهید. در کنار گوشی های هوشمند این برند لوازم جانبی های هواوی نیز به طور کامل در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
4 سال پیش

من بارها و بارها از فروشگاه مانترا تهران خرید کردم و راضی بودم. قیمت ها منطقی و خیلی اوقات هدیه هم گرفتم. ممنونم که الان میتونم از فروشگاه اصفهان برای مادرم هم خرید بکنم.

بهار سیار
4 سال پیش
Reply to  زهرا

موفق باشید

masoud
masoud
2 سال پیش

بنده یه تبلت از مانتراتل خریداری کردم از نمایندگی چارسو که الان هم جمع شده و تبلت به صورت غیر قانونی وارد شده و رجیستر نمیشه و هیچ کسی هم پاسخ گو نیست لطفا رسیدگی کنید

علی رضا خراسانی
Admin
Reply to  masoud

لطفا به سرویس سنتر مانترا به آدرس زیر مراجعه کنید مشکل را حل خواهند کرد مانترا سرویس تهران
تهران- خیابان حافظ- بعد از تقاطع جمهوری پلاک 231- طبقه دوم واحد 5 –

021-67259

شنبه تا چهارشنبه 09:00 – 17:00 پنج شنبه ها 09:00 – 13:00

https://www.google.com/maps/place/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA+%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C+%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7+%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3+%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C+%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C+%D9%87%D9%88%D8%A2%D9%88%DB%8C%E2%80%AD/@35.6918221,51.4090801,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x3f8e0149bc98a591:0x7a8e7f361f7186d1!8m2!3d35.6918221!4d51.4112688