با 2 مانیتور با کیفیت پرطرفدار در بازار جهانی و ایران آشنا شوید

0
586
با 2 مانیتور با کیفیت پرطرفدار در بازار جهانی و ایران آشنا شوید

مانیتور با کیفیت یکی از مهم ترین بخش سیستم های کامپیوتری است، این روز ها برند های مختلفی به تولید مانیتور می پردازند و امروز قصد داریم به معرفی دو مانیتور با کیفیت بپردازیم که در بازار ایران نیز موجود هستند.

مانیتور با کیفیت SW320، یکی از برترین محصولات برند بنکیو

کمپانی بنکیو یک برند مشهور در بازار جهانی محسوب می شود، البته بسیاری از مردم جهان از این برند نامدار خاطرات خوشی در مورد تیم فوتبال کهکشانی های رئال مادرید و بازیکنان دوست داشتنی آن نسل دارند، با این وجود برند بنکیو آنقدر قدرتمند است که بدون احتساب این موضوع نیز همواره در کنار برترین ها قرار دارد.

امروز قصد داریم به معرفی مانیتور با کیفیت SW320 بپردازیم، این محصول مخصوص عکاس ها است و سایز صفحه نمایش 31.5 اینچی دارد، بنکیو برای این محصول از پنل صفحه نمایش IPS استفاده کرده که به وسیله آن می توان تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای مورد بررسی قرار داد. بنکیو برای مانیتور خود از فناوری های مختلفی استفاده کرده تا بتواند به رقابت با برترین مانیتور های موجود در بازار بپردازد. این کمپانی برای مانیتور خود یک درگاه  HDMI، DisplayPort، Mini DisplayPort درکنار پورت  USB 3.0و کارت‌خوان استفاده کرده است که تقریبا تمام نیاز های کاربران را برطرف می کند.

این محصول نرخ Refresh Rate  حدود 60 هرتزی دارد. نکته جالب توجه در مورد این محصول را می توان کالیبره کرده سخت افزاری در نظر گرفت. این موضوع باعث می شود در پردازنده مانیتور نیز ذخیره شود، این موضوع باعث می شود با جابه‌جایی مانیتور کالیبراسیون انجام شده به هم نریزد. این مانیتور حدود 1400 دلار قیمت دارد.مانیتور با کیفیت SW320، یکی از برترین محصولات برند بنکیو

مانیتور با کیفیت سامسونگ مدل C49HG90 ؛ صفحه نمایش 49 اینچی این کمپانی کره ای

کمپانی سامسونگ در تمام زمینه های موفقیت های جالب توجهی دارد، این کمپانی مشهور در سال های اخیر توانسته مانیتور های بسیار جالبی را روانه بازار فروش کند، مانیتور با کیفیت سامسونگ مدل C49HG90 نسبت تصویر 32 به 9 دارد که برای بازی های رایانه ای یک امتیاز بسیار خوب به شمار می رود، یکی از مهم ترین ویژگی های مانیتور مناسب برای گیمر ها میزان Refresh Rate است که در این محصول حدود 144 هرتز در نظر گرفته شده است، این موضوع باعث می شود که تصاویر سریع و بازی های هیجان انگیز کیفیت قابل توجهی داشته باشندريال این محصول قابلیت چرخش در تمام زوایا را دارد.مانیتور با کیفیت سامسونگ مدل C49HG90 ؛ صفحه نمایش 49 اینچی این کمپانی کره ای

مانیتور فوق عریض سامسونگ حدود 950 دلار قیمت دارد و در بازار جهانی مورد تایید بسیاری از گیمر های حرفه ایی قرار می گیرد.

نظر شما در مورد کیفیت مانیتور های حرفه ایی چیست؟ کدام برند را برای خرید یک مانیتور با کیفیت مناسب می دانید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها