مانیتور 31.5 اینچی ال جی با کیفیت 4K رونمایی شد

0
301
مانیتور 31.5 اینچی ال جی با کیفیت 4K رونمایی شد

شرکت ال جی با مشارکت اپل، توانسته است تعدادی نمایشگر UltraFine که برای کاربران مک ساخته شده بود، برای مانیتورهای خود به کار بگیرد. پیش از این، این مانیتورها در اندازه های 21.5 اینچی و 27 اینچی عرضه شده بودند، اما در صورتی که این اندازه ها برای شما کافی نیست، نگران نباشید. ال جی چیز جدیدی برای عرضه کردن دارد.

کنتراست و محدوده رنگ

این شرکت اخیرا در ژاپن مانیتور 31.5 اینچی ال جی با کیفیت 4K در مدلی به نام 32UL750-W است. این صفحه نمایش دارای یک پانل LCD 4K است و پورت USB-C که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی به مک بوک ها متصل شود.

ویژگی های دیگر این مانیتورها شامل نسبت کنتراست 3000.1، HDR10 و محدوده رنگ 100% sRGB دارد. همچنین دارای نرخ رفرش صفحه 60 گیگاهرتزی است و از فناوری Freesync AMD پشتیبانی کرده و مانع از پرش تصویر می شود.

پشتیبانی از درگاه های مختلف در مانیتور 31.5 اینچی ال جی

از نظر گزینه های اتصال نیز، این نمایشگر از USB-C پشتیبانی می کند و همچنین دارای گزینه های اتصال دیگری مانند DisplayPort 1.2 و دو درگاه HDMI 2.0 هم دارد تا اگر نخواستید از درگاه USB-C استفاده کنید این گزینه ها در اختیارتان باشد. دو پورت USB 3.0، جک هدفون و بلندگوهای داخلی نیز در این مانیتور وجود دارد. در حال حاضر این نمایشگر در ژاپن رونمایی شده است اما به زودی به ایالات متحده آمریکا نیز خواهد رسید. به نظر می رسد که قیمت این مانیتور 750 دلار بوده و خرید آن مقرون به صرفه است.پشتیبانی از درگاه های مختلف در مانیتور 31.5 اینچی ال جی

مانیتورهای جذاب ال جی

ال جی اخیرا در زمینه ساخت مانیتور گام های جذابی را برداشته است و به تازگی در نمایشگاه CES 2019 که ماه گذشته برگزار شد، مانتیورهای جدید اولترای خود برای گیمرها را رونمایی کرد. اگر در بازار به دنبال مجموعه ای جدید از مانیتورها هستید، ال جی می تواند شما را در این مورد سورپرایز کند. ال جی وعده داده است که این مانیتورها می توانند با صفحه نمایش فوق العاده ای که دارند، برای علاقه مندان به مانیتور و گیمرهایی که نیاز به سرعت اضافی برای نرخ بازخوانی سریع تر در هنگام گیم دارند، لحظات خوشی را برای آنها فراهم کنند.

این مانیتور از تکنیک‌ هایی برای کاهش محو شدن تصاویر در زمان حرکت سریع کاراکتر بازی با رفتن به فریم بعدی تصویر بدون محوشدگی استفاده می‌کند؛ بدین شکل، در بازی ‌های اکشن که پر از حرکات سریع هستند، شاهد بهبود وضوح تصاویر خواهیم بود و این می تواند برای گیمرها خوشایند باشد. برای آشنایی با بهترین مانیتورهای 4K 2019  نیز لینک پیشنهادی را بخوانید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها