مایکروسافت قیمت کنسول جدید خود را منطقی می داند

0
534
مایکروسافت قیمت کنسول جدید خود را منطقی می داند|کالاسودا

مایکروسافت قیمت کنسول جدید خود را منطقی می داند|کالاسوداکالاسودا – مایکروسافت به قیمت کنسول جدید خود به نام Xbox One X افتخار میکند و برخلاف ادعای صاحبنظران آن را گران قیمت نمیداند.

چند ماه پیش بود که مایکروسافت سرانجام جدیدترین کنسول خود را که پیش از این به نام پروژه اسکورپیو شناخته شده بود، معرفی کرد و برچسب قیمتی 499 دلار را روی آن گذاشت. پیش از این پیش بینی شده بود که قیمت این کنسول 399 دلار است و بدون شک با قیمت نهایی که مایکروسافت اعلام کرد تفاوت دارد.

اما مایکروسافت نیز از مواضع خود عقب ننشسته و از استراتژی قیمتگذاری خود دفاع و به آن افتخار میکند. این شرکت طی کنفرانسی بیان کرده است که این کنسول با توجه به ویژگی های برجسته ای که دارد قیمت معقولی داشته و دارا بودن فناوری کیفیت 4K حقیقی میتواند به شما در لمس هرچه حقیقی تر بودن بازی کمک کند. این کیفیت توانایی پخش 60 فریم در ثانیه را دارد و از GPU قوی برخوردار است. بنابراین در طراحی و کیفیت ان هیچ شکی وجود ندارد و دستگاهی با این امکانات، عملکرد و سخت افزار قوی، قیمت پایینی نخواهد داشت. این محصول برای افرادی است که در پی بهترین، عالی ترین و با کیفیت ترین کنسول بازی در دنیا هستند که تاکنون در زندگی خود ندیده اند.

 
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها