مثل برق رنگ عوض کنید

0
321
مثل برق رنگ عوض کنید|کالاسودا

مثل برق رنگ عوض کنید|کالاسودا

کالاسودا_شرکت استون آیلند موفق به طراحی لباسی هوشمند شده که در مجاورت هوای سرد و گرم به سرعت رنگ عوض می کند.

دوره و زمانه و فناوری های مدرن ، جهان را به سمت و سویی حرکت داده که می توان امیدوار بود به زودی هر غیرممکنی ممکن شود . گرچه حتی هم اکنون نیز بسیاری از ما از دیدن تغییرات عجیب و غریب جهان پیرامونمان متعجب نمی شویم .

یکی از اتفاقاتی که همیشه برای کاربران دنیای فناوری جذاب است ، تکنولوژی هایی است که به دنیای البسه و مد و پوشاک مرتبط است . لباس تغییر رنگ دهنده نیز از آن گروه اتفاقاتی است که می تواند نه تنها برای علاقه مندان به مد و پوشاک بلکه برای کاوشگران فناوری جذاب تلقی شود .

اکنون شرکت شناخته شده  استون آیلند موفق شده  لباسی تولید کند که شما را به آفتاب پرست هایی دو پا تبدیل کند . درواقع این لباس بر مبنای گرم یا سرد بودن دمای محیط اطراف تغییر رنگ می دهد.

تغییر رنگ این لباس در محیط سرد از زرد به نارنجی، از زمردی به سبز نظامی و از سفید به خاکستری انجام می شود . خرید این لباس از تاریخ 11 تا 13 سپتامبر از طریق برنامه موبایلی استون آیلند در دسترس عموم قرار گرفته است .

این لباس که موسوم به Ice Knit  است افزون بر الیاف عادی، دارای یک لایه بیرونی است که در حین  تولید آن از نخ های حساس به دمای محیط استفاده شده است. لایه داخلی این لباس هم از جنس پشم خالص است که باعث می شود بدن افراد کاملا گرم باقی بماند.

مشخص نیست که اگر دنیای فناوری پوشاک به همین ترتیب پیش رود به کجا خواهیم رسید اما آن چه مسلم است ، احتمال تولید پوشاک هایی است که چندین برابر عجیب تر ازپروژه کنونی خواهند بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها