بهبود نقشه محیط های داخلی اپل مپس با اضافه شدن نقشه های بیشتر

0
317
بهبود نقشه محیط های داخلی اپل مپس با اضافه شدن نقشه های بیشتر

اپلیکیشن های نقشه و راهنمای مسیر زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که می توانند به شما در پیدا کردن مسیرتان خصوصا در هنگام مسافرت و شهر جدید کمک کنند.

برنامه های زیادی مانند گوگل مپس و Waze و اپل مپس از برنامه های پرطرفدار در این قضیه هستند. با این حال هر کدام از این برنامه ها نقص هایی دارند مثلا نقشه های داخلی آنها کامل نیست و امکان گم شدن شما در مسیر هست. نقشه های محیط داخلی یکی از مهمترین مواردی است که شرکتی مانند اپل اخیرا به آن توجه کرده است و نقشه های داخلی بیشتری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

  نقشه محیط های داخلی اپل مپس در کدام مناطق قابل مشاهده اند؟

برنامه اپل مپس نقشه های داخلی خود در برخی نقاط را تکمیل کرده است و به نظر می رسد که ویژگی های نقشه برداری در محیط های داخلی را گسترش می دهد. در گزارشی که از MacRumors منتشر شده است به نظر می رسد که نقشه محیط های داخلی اپل مپس به روز شده است و در تعدادی از آنها نقشه های داخلی برای مراکز خرید و فروشگاه های سراسر ایالات متحده آمریکا و استرالیا را اضافه کرده است.

البته هنوز نقشه داخلی تمام فروشگاه ها و فرودگاه ها به اپلیکیشن اپل مپس اضافه نشده است، اما قرار است تعداد آنها روز به روز افزایش پیدا کند که این خبر خوبی برای کاربران این مناطق است. متاسفانه فعلا دیگر مناطق دنیا نمی توانند از این مزیت استفاده کنند و باید منتظر عرضه آن باشند.  نقشه محیط های داخلی اپل مپس در کدام مناطق قابل مشاهده اند؟

علاوه بر نقشه های داخلی، به روز رسانی دیگر در اپل مپس در مسیرهای حمل و نقل اضافه شده است. توجه داشته باشید که این تغییرات از سوی سرور اعمال شده است و دخالت کاربر نیاز نیست. اگر شما از یک مکان خاص یا نقشه محیط های داخلی دیدن کنید و جهت های موجود را نیز در اختیار داشته باشید، کافی است به آن سمت حرکت کنید. تمام موارد با المان های جذاب برای جهت دهی شما نشان داده شده است.

استفاده از پهپاد برای عکسبرداری هوایی

جالب است بدانید که اپل در به روز رسانی برنامه نقشه محیط های داخلی اپل مپس خود از کمک پهپادهای استفاده کرده و داده های مورد نیاز خود را از طریق آنها جمع آوری کرده است. البته بسیاری عکسبرداری هوایی این پهپادها را نقض حریم خصوصی دانستند اما اپل اعلام کرد که پیش از انتشار تمام چهره های موجود در عکس ها را حذف می کندو به حفظ حریم خصوصی کاربران پایبند است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها