مدیریت پروفایل در اپلیکیشن اندرویدی گوگل مپس ممکن شد

0
195

گوگل مپس به شما امکان می دهد مشخصات عمومی پروفایل خود را از برنامه اندروید گوگل مپس مدیریت کنید. بنابراین لازم نیست برای کنترل حساب خود به نسخه وب بروید.

مدیریت پروفایل گوگل مپس

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، گوگل مپس برای پر کردن جزئیات روی نقشه خود به طور فزاینده ای به مشارکت های کاربران در این برنامه احتیاج دارد، اما کاربران گزینه ای را برای مدیریت پروفایل عمومی خود از اپلیکیشن موبایلی ندارند و برای انجام این مشارکت ها و ورود جزئیات مورد نظر دسترسی ندارند.

گزینه های حفظ حریم خصوصی

خوشبختانه گوگل صدای کاربران را شنیده و به این مشکل اخیرا رسیدگی کرده است. نسخه به روز شده برنامه اندرویدی گوگل مپس به شما امکان می دهد پروفایل خود را از آیتمی به نام “Your profile” که خود در منوی جانبی قرار دارد مدیریت کنید. می توانید ترفندهایی ساده برای نام ، عکس یا بیوگرافی خود ایجاد کنید ، اما در تنظیمات نیز سریعاً به کنترل خصوصی خاص برای حفظ حریم خصوصی دسترسی خواهید داشت.

گوگل مپس این امکان را به شما می دهد که مشارکت خود در نقشه را پنهان کنید و می تواند به شما گزینه ای  بدهد که از به اشتراک گذاشتن پروفایل شما با کسب و کارهایی که آنها را دنبال می کنید، خودداری کند.

این تغییرات کی به ios می رسد؟

این تغییرات اعلام شده است اما صرفا اخرین نسخه تضمینی این برنامه نیست و ممکن است شاهد تغییرات دیگری نیز در آن  باشیم. همچنین فعلا در مورد  اینکه کاربران ios چه زمانی این تغییرات را دریافت می کنند، خبری دیده نشده است. هر زمان که این امر انجام شد جزئیات آن را به اطلاعات شما خواهیم رساند.

با کمک این ویژگی جدید کاربران انگیزه و دلایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن بررسی ها و عکس ها از مکان ها و لوکیشن ها خواهند داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها