مشخصات گوشی هوشمند نوا 4e در اختیار کاربران قرار گرفت

0
535
مشخصات گوشی هوشمند نوا 4e در اختیار کاربران قرار گرفت

مشخصات گوشی هوشمند نوا 4e  فاش شد. گوشی هوشمند نوا 4e به زودی رونمایی می شود و به نظر یکی از جذاب ترین میان رده های هواوی در سال جاری خواهد بود. این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار خوبی دارد و به نظر مانند نسخه های قبلی سری نوا بتواند مورد تایید کاربران قرار گیرد.

گوشی هوشمند نوا 4e با چه مشخصاتی روانه بازار می شود؟

گوشی هوشمند نوا 4e به طور رسمی در تاریخ 14 مارس رونمایی می شود و در رنگ های مشکی، سفید و آبی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه با رم های چهار و شش گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی هوشمند نوا 4e صفحه نمایش 6.15 اینچی دارد و دارای بریدگی صفحه نمایش قطره ای و رزولوشن فول اچ دی پلاس است، این شرایط برای یک گوشی هوشمند میان رده قابل پیشبینی و قابل قبول خواهد بود. این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 710 بهره می برد، این پردازنده 12 نانومتری با وجود اینکه یک چیپست میان رده محسوب می شود طرفداران بسیار زیادی دارد و حضور 128 گیگابایت حافظه داخلی شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

این گوشی هوشمند همان نوا 4e است

در بخش دوربین این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد  و حضور باتری 3340 میلی آمپری شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.این گوشی هوشمند در برخی از بازار های فروش با نام هواوی پی 30 لایت روانه بازار فروش می شود و به نظر در بازار کشور ما نیز شاهد این گوشی هوشمند با نام نوا 4e  در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها