مشخصات هواوی پی 30 پرو و قیمت آن

0
824
مشخصات هواوی پی 30 پرو و قیمت آن

مشخصات هواوی پی 30 پرو به صورت رسمی مشخص شد. گوشی های پرچمدار هواوی روز 6 فروردین به صورت رسمی رونمایی می شود، این گوشی های هوشمند در سه نسخه روانه بازار فروش خواهد شد که دو نسخه از آن گوشی های پرچمدار این برند محسوب می شوند، امروز خبری منتشر شد و مشخصات گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو و پی 30 به صورت رسمی مشخص شد. حال قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو را باید یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند سال دانست، این گوشی هوشمند روز 6 فروردین به صورت رسمی رونمایی شد و هواوی پرچمدار خود را در سه نسخه عرضه کرد که دو نسخه از آن گوشی های پرچمدار این برند محسوب می شوند، حال قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

بررسی مشخصات گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو

گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند تاریخ اندرویدی محسوب می شود. این گوشی هوشمند مطابق انتظار از اندروید 9 بهره می برد و شاهد استفاده از رابط کاربری EMUI 9.1 برای این محصول هستیم.

P30 Pro دارای صفحه نمایش 6.47 و از نوع پنل آمولد است و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. این گوشی هوشمند از رم 8 گیگابایتی بهره می برد. پرچمدار هواوی در سه سری روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی های 128، 256و 512 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود.

نسخه پرو هواوی پی 30 اولین پرچمدار هواوی با چهار لنز دوربین است. لنز اصلی این گوشی هوشمند 40 مگاپیکسل و به صورت RYYB است. این موضوع باعث می شود نور بسیار بیشتری توسط لنز جذب شود و تاثیر بسیار خوبی در عکس برداری در نور کم خواهد داشت. لنز های دیگر این محصول نیز 20 ، 8 و یک لنز ToF هستند. سنسور 8 مگاپیکسلی برای زوم کردن تاثیر بسیار جالب دارد و به زوم 5 برابر پریسکوپی کمک می کند. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز 32 مگاپیکسلی هستیم که بدون شک کیفیت بسیار خوبی دارد.

این گوشی هوشمند دارای باتری 4200 میلی آمپری است و از استاندارد IP68 بهره می برد و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.این گوشی هوشمند فاقد جک 3.5 میلی متری است.

بررسی مشخصات گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو

دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی ؛ اولین دوربین موبایل با امتیاز بالای 110

مشهور ترین وب سایت امتیاز دهی برای دوربین گوشی های هوشمند دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی را مورد بررسی قرار داد و توانست به لطف امتیاز های خیره کننده در بخش زوم و عکس برداری با فلش ال ای دی امتیاز بسیار خوب 112 را کسب کند. در حال حاضر پس از این گوشی هوشمند گوشی های پی 20 پرو ، میت 20 و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس امتیاز 109 را کسب کرده اند.این گوشی هوشمند در بخش دوربین عکاسی امتیاز 119 را به دست آورده و در بخش فیلم برداری نیز امتیاز 97 را کسب کرده است.

دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی ؛ اولین دوربین موبایل با امتیاز بالای 110

دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز بسیار قدرتمند است

در بخش دوربین سلفی نیز دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی توانست امتیاز 89 را به دست آورده است. این گوشی هوشمند لقب برترین دوربین سلفی گوشی های هواوی را به دست آورده اما برتری همچنان با گوشی های هوشمند سامسونگ در این بخش است. این گوشی هوشمند که از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می برد توانست در بخش دوربین عکاسی سلفی امتیاز 90 را به دست آورد و در بخش فیلم برداری نیز توانست امتیاز 88 را به دست آورد.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز بسیار قدرتمند است

بررسی نقاط ضعف دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو ؛ آیا این دوربین ضعف دارد؟

گوشی هوشمند پی 30 پرو قابلیت های بسیار خوبی دارد و توانسته خود را به عنوان برترین دوربین اصلی دوربین های گوشی هوشمند تبدیل کند،البته بهتر است به این نکته اشاره کنیم که دوربین های اصلی و سلفی این گوشی هوشمند قابلیت های خیره کننده ای دارد اما در این میان دو موضوع وجود دارد که قصد داریم به عنوان نقاط ضعف دوربین این گوشی هوشمند مطرح کند. شاید تنها نقطه ضعف این گوشی هوشمند را بتوان این موضوع در نظر گرفت که در بخش فیلم برداری قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه در اختیار کاربران قرار نمی گیردو هرچند این موضوع از دید بسیاری از کاربران اهمیت بسیار زیادی ندارد و اضافه کردن این موارد باعث افزایش قیمت پرچمدار هواوی می شود.

موضوع دیگر که در بررسی نقاط ضعف دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو قصد داریم به آن بپردازیم مربوط به دوربین سلفی این گوشی هوشمند می شود. گوشی پرچمدار هواوی از لنز 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می برد و یک دوربین بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار می دهد با این وجود دوربین سلفی این گوشی هوشمند فاقد قابلیت فوکوس خودکار است و به همین دلیل کمتر از حد تصور امتیاز های وب سایت های معتبر را دریافت کرده است.

بررسی نقاط ضعف دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو ؛ آیا این دوربین ضعف دارد؟

چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم؟

گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی را می توان یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند سال جاری دانست قسمت قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم.

اولین دلیل برای پاسخ به سوال اینکه چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم دوربین اصلی شگفت انگیز این گوشی هوشمند است. هواوی برای پرچمدار خود از چهار لنز به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته که شرایط خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد می کند. حضور لنز 40 مگاپیکسلی در کنار لنز های تله فوتو، زاویه دید عریض و لنز ToF از دید بسیاری از کارشناسان این گوشی هوشمند را به عنوان برترین دوربین گوشی های موبایل معرفی کرده است.

موضوع دیگری که باعث می شود این گوشی هوشمند را انتخاب کنیم، پردازنده هقت نانومتری این گوشی هوشمند است که باعث می شود این گوشی هوشمند به راحتی از پس تمام امور برای یک کاربر حرفه ای بر آید. پردازنده کایرین 980 در کنار رم هشت گیگابایتی بدون شک تا مدتی طولانی مورد تایید کاربران خواهد بود.

چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم؟

در کنار موارد یاد شده باتری این محصول خیره کننده است و یکی از پاسخ های جدی برای سوال اینکه چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم باتری شگفت انگیز این محصول است. هواوی برای پرچمدار خود باتری 4200 میلی آمپری در نظر گرفته این باتری لیتیوم پلیمری قابلیت های بسیار زیادی از جمله شارژ معکوس و پشتیبانی از شارژر فوق سریع 40 واتی دارد که 70 درصد شارژ این گوشی هوشمند را در 30 دقیقه پر می کند.

باتری پرچمدار هواوی عامل مهم خرید گوشی P30 Pro هواوی

قیمت هواوی پی 30 پرو در بازار جهانی چقدر است؟

قیمت هواوی پی 30 پرو در بازار جهانی نزدیک 850 دلار است و در بازار ایران نیز در تعداد محدود عرضه می شود، این گوشی هوشمند در مقایسه با سایر رقبا در کنار پرچمداران مقرون به صرفه به شمار می رود.

هواوی در سال جاری گوشی هوشمند میت 20 پرو را به عنوان پرچمدار سری میت خود روانه بازار فروش کرد. این گوشی هوشمند با وجود کیفیت بسیار بالا نتوانست امتیاز بهتری در مقایسه با پرچمدار سال گذشته این برند به دست آورد. با این وجود باید دید دیگر پرچمدار سال هواوی می تواند شرایط بهتری را برای کاربران ایجاد کند یا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو نیز با همین شرایط کار خود را به پایان می رساند.

نظر شما در مورد گوشی های پرچمدار هواوی پی 30 پرو و هواوی پی 30 چیست؟ آیا حضور لنزهای قدرتمند و پردازنده انحصاری این کمپانی چینی می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند و هواوی را به هدف اصلی خود یعنی نزدیک شدن به فروش برند سامسونگ و رسیدن به رتبه اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند برساند یا هواوی برای رسیدن به این هدف به زمان بیشتری نیاز دارد.

قیمت هواوی پی 30 پرو در بازار جهانی چقدر است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها