مشخصات گوشی هوشمند هوای پی 30 چه تفاوتی با نسخه پرو دارد؟

0
795
مشخصات گوشی هوشمند هوای پی 30 چه تفاوتی با نسخه پرو دارد؟

مشخصات گوشی هوشمند هوای پی 30 اخبار جالبی را به همراه دارد، این گوشی هوشمند روز 6 ام فروردین به صورت رسمی رونمایی می شود، امروز اخباری منتشر شده که نشان می دهد این گوشی هوشمند با ویژگی های بسیار خوبی روانه بازار فروش می شود، حال قصد داریم به بررسی مشخصات گوشی هوشمند هوای پی 30 بپردازیم.

گوشی هوشمند هوای پی 30 در چه رنگ هایی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی هوشمند هواوی پی 30 در سه رنگ مشکی ، آبی و توایلایت روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند مانند نسخه پرو از پردازنده کایرین 980 بهره می برد، گوشی هوشمند پی 30 برخلاف نسخه پرو در یک نسخه روانه بازار می شود. هواوی نسخه عادی پرچمدار خود را با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود.

مشخصات گوشی هوشمند هوای پی 30 در بخش صفحه نمایش بسیار عالی است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.1 اینچی و پنل آمولد روانه بازار فروش می شود و رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد. این گوشی هوشمند به سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شو و در این محصول شاهد لنز های 40، 16 و 8 مگاپیکسلی هستیم. این گوشی هوشمند مانند نسخه پرو دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است، هواوی برای اولین بار از این لنز برای دوربین سلفی خود استفاده کرده است.

در کنار موارد یاد شده این گوشی هوشمند با باتری 3650 روانه بازار فروش می شود، موضوعی که به نظر در کنار بحث دوربین مهم ترین تفاوت میان مشخصات گوشی هوشمند هوای پی 30 و نسخه پرو آن است. این گوشی هوشمند نیز مانند نسخه پرو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها