مشکلات اندروید پای برای گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

0
3544
مشکلات اندروید پای برای گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

امروز خبرهای عجیبی در مورد مشکلات اندروید پای برای گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده که نشان می دهد این سیستم عامل باعث کاهش سریع تر باتری گوشی می شود.

عملکرد منفی اندروید پای روی دستگاه های سامسونگ

شرکت سامسونگ در زمینه به روزرسانی سیستم عامل و عمر باتری در چند وقت اخیر با کیفیت عمل نکرده است. چند وقتی است که کاربران ساعت های هوشمند با به روزرسانی به سیستم عامل اندروید پای دچار مشکلات بسیاری شده اند و باعث شده تا باتری این دستگاه ها به سرعت کاهش پیدا می کنند. سامسونگ به این موضوع پی برده است و پس از ماه ها فعالیت روی این باگ مشکل آن را برطرف و یک به روزرسانی برای دستگاه Samsung Gear S3 و S2 به بازار عرضه کرد.

پدیدار شدن باگ اندروید پای روی گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اگرچه این نگرانی در مورد کاهش سریع تر عمر و میزان باتری فراگیر شد و خیلی از کاربران شاهد این مشکل روی گوشی های خود نیز شدند. در جدیدترین دستگاه شاهد بروز این مشکل در گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بودیم. گزارش ها حاکی از آن است که وقتی کاربران نسخه اندروید پای را روی گوشی خود نصب می کنند ، باتری گوشی آنها به سرعت از 10 درصد به 5 درصد می رسد. فرقی ندارد که یک برنامه چه میزان باتری مصرف کند ولی سیستمی که در ظرف چند ثانیه باتری گوشی را این مقدار کاهش می دهد اصلا طبیعی نیست.پدیدار شدن باگ اندروید پای روی گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

رونمایی از نسخه اصلی اندروید پای برای گوشی های سامسونگ

از زمانی که نسخه بتا به روزرسانی اندروید پای برای گوشی های اس 9 و اس 9 پلاس عرضه شده است این مشکل بوجود آمده و کاربران بسیاری این موضوع را گوشزد کرده اند. حالا باید دید زمانی که نسخه اصلی این سیستم عامل در ماه ژانویه به بازار عرضه شود باز هم شاهد این مشکل خواهیم بود یا خیر و این موضوع را تنها زمان به ما نشان خواهد داد.

البته این موضوع را هم باید اشاره کنیم که اصولا طول عمر باتری های گوشی های گلکسی اس9 و اس 9 پلاس خوب و منطقی است ولی بوجود آمدن این مشکل باعث شده تا نگاه نسبت به این گوشی منفی شود. همه ی ما منتظر هستیم که طی هفته های آینده و پس از ارائه نسخه اصلی اندروید پای این مشکل به طور کامل برطرف شود.

برخی از ویژگی های بی نظیر اندروید پای

Accessibility Menu در اندروید پای ، قابلیت هایی همچون گرفتن اسکرین شات و کار کردن با گوشی به صورت یک دست، برای معلولین راحت تر خواهد بود.

 Select to Speak – OCR in Camera Viewدر اندروید پای می توانید با انتخاب یک تکه از متن یا تصویر و با فشردن دکمه خواندن آن متن با صدای رسا برای شما خوانده خواهد شد.

Sound amplifier سرویس جدید تقویت صدا ، که به شما این امکان را می دهد بیش از ۱۰۰ تنظیم مختلف را برای شنیدن بهتر بر روی صدا اعمال کنید.

 Battery Saverبا این قابلیت بیشتر از هر زمان دیگری  می توانید شارژ نگه دارید به وسیله خاموش کردن امکاناتی همچون Always-On display و …به علاوه اینکه شما کنترل بیشتری در این قسمت در اختیار خواهید داشت.

Adaptive Battery قابلیت مهم و جدید اندروید پای است که این ویژگی از قابلیت یادگیری ماشینی ، برای پیش بینی رفتار شما در ساعات بعدی که از چه برنامه ای استفاده می کنید یا از چه برنامه ای استفاده نمی کنید.

نظر شما در مورد باگ اخیر سیستم عامل اندروید پای در گوشی های سامسونگ چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها