نحوه تشخیص و رفع مشکلات تخلیه باتری در ios 13.2

0
1087
نحوه تشخیص و رفع مشکلات تخلیه باتری در ios 13.2

آیفونی که در دست دارید و حامل سیستم عامل iOS 13.2 است با مشکل باتری ضعیف و تخلیه زودهنگام مواجه است؟ در اینجا مواردی برای تشخیص و رفع این مشکل برایتان ارائه شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Zdnet ، تقریبا از هر کاربر آیفون بپرسید که ویژگی رویایی آنها در آیفون چیست، به طور قطع این جواب را خواهید شنید که ماندگاری بهتر باتری یکی از آرزوهای هر کاربری است. در حالیکه اپل ادعا می کند که آیفون یک باتری “چند روزه” داره، اما واقعیت این است که گاهی اوقات عمر باتری می تواند یک شبه به طرز وحشتناکی خالی شود. در ادامه مراحلی برای تشخیص و رفع مشکلات تخلیه باتری پس از اپدیت ios 13.2 برای شما ارائه شده است.

صبور باشید

به دنبال هر به روز رسانی iOS، ممکن است بسیاری تنظیمات به حالت اولیه خود برگردند. همه چیز از نمایه سازی عکس ها و فایل ها تا کالیبره شدن داده های عمر باتری می توانند به حالت اولیه خود برگردند و مشکلاتی را در گوشی ها ایجاد کنند. این بدان معنی است برنامه ها باتری بیشتری مصرف می کنند. پس اندکی صبور باشید تا چنین مشکلاتی را با آپدیت های بعدی رفع کنید.

گوشی خود را ریبوت کنید

ریبوت کردن گوشی بسیاری اوقات می تواند موجب عملکرد بهتر و سرعت بخشیدن به گوشی شود. بنابراین سعی کنید که هرزگاهی گوشی خود را ریبوت کنید تا حسی بهتر هنگام کار به آن ببخشید.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

در آیفون 8 و بعد: دکمه افزایش صدا و سپس دکمه کاهش صدا را گرفته و آزاد کنید ، سپس دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید تا آرم اپل روی صفحه ظاهر شود.

در آیفون 7 و قبل از آن: دکمه پاور و کاهش صدا را پایین نگه دارید تا زمانی که آرم اپل روی صفحه ظاهر شود.

گوشی خود را ریبوت کنید

سیستم عامل خود را آپدیت کنید

اولین موردی که در آیفونی که مشکل باتری دارد باید بررسی کرد این است که آیا آنها آخرین نسخه iOS رویش نصب شده است یا خیر. این مسئله می تواند مشکلاتی ایجاد کند، پس بهتر است آپدیت های جدیدی که برای گوشی شما می رسد را سریعا دریافت کنید. به این کار مراحل زیر را در گوشی‌تان سپری کنید و نسخه جدید ios را دریافت کنید.

Settings > General > Software Update

سیستم عامل خود را آپدیت کنید

برنامه های خود را به روز کنید

یکی از مهمترین دلایل ضعیف بودن باتری می تواند برنامه ها باشد. بسیاری از برنامه ها می توانند مصرف زیاد باتری داشته باشند و موجب اشکالات و باگ هایی شوند. به همین دلیل اهمیت به روز رسانی در این قسمت وجود دارد. برای این منظور به اپ استور بروید، روی آیکون پروفایل برنامه کلیک کنید و روی به روز رسانی موجود بروید و update را بزنید.

برنامه های خود را به روز کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها