بهترین گوشی با قیمت بین 4 تا 6 میلیون تیر 98

0
12427
بهترین گوشی با قیمت بین 4 تا 6 میلیون تیر 98

در حال حاضر گزینه های متعددی برای انتخاب بهترین گوشی موبایل با رده قیمتی بین 4 تا 6 میلیون تومان وجود دارد که برخی از این گوشی های هوشمند توان رقابت با گوشی های پرچمدار را نیز دارند. امروز قصد داریم به بررسی بهترین خرید گوشی هوشمند با قیمت بین 4 تا 6 میلیون تومان در ماه جاری بپردازیم.

هواوی؛ جذاب ترین برند برای انتخاب بهترین گوشی با قیمت بین 4 تا 6 میلیون تیر 98

هواوی در سال جاری توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد. این کمپانی چینی که در بازار جهانی گوشی های هوشمند متنوعی با این رده قیمت دارد، در بازار ایران نیز شرایط بسیار خوبی را تجربه می کند. اگر علاقه مند به خرید موبایل با قیمت بین 4 تا 6 میلیون تومان هستید، گوشی هوشمند میت 10 هواوی می تواند انتخاب بسیار خوبی در نظر گرفته شود. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 5میلیون و 200هزار تومان دارد.

در کنار این گوشی هوشمند نیز میان رده جذاب  قدرتمند پی 30 لایت هواوی نیز قیمتی در حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان و در بازار ایران به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون
هواوی؛ جذاب ترین برند برای انتخاب بهترین گوشی با قیمت بین 4 تا 6 میلیون

سامسونگ؛ قدرتمندترین برند برای خرید میان رده

کمپانی سامسونگ در سال جاری دو گوشی هوشمند میان رده با بیش از دو لنز دوربین را روانه بازار فروش کرد. گوشی های هوشمند گلکسی A7 نسخه 2018 و گلکسی A9 نسخه 2018 برترین انتخاب ها برای کاربران در این رده تلقی می شوند. گوشی هوشمند گلکسی A7 قیمتی در حدود 4میلیون و 100هزار تومان دارد. این محصول به دلیل قیمت مناسب و شرایط ایده آل از نظر سخت افزاری بسیار مورد توجه کاربران خواهد بود.

گلکسی A9 نسخه 2018 قیمتی در حدود 5میلیون تومان دارد. این گوشی هوشمند تنها گوشی موبایل در میان برندهای مشهور با چهار لنز دوربین است. سامسونگ این گوشی موبایل را با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار کرده است. به نظر می رسد حضور لنزهای 24، 10، 8 و 5 مگاپیکسلی برای موفقیت این گوشی موبایل کافی است.

در کنار این محصولات دستگاه های جدید A50 سامسونگ نیز قیمتی در حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد و نسخه 128 گیگابایتی آن با رم 6 گیگابایتی نیز 4 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد.برای بررسی تخصصی گلکسی A50 با ما همراه باشید.

در کنار این گوشی هوشمند گلکسی A70 نیز از که از محصولات جدید سامسونگ به شمار می رود با قیمتی نزدیک به 5 میلیون و 800 هزار تومان در اختیار علاقه مندان این برند قرار می گیرد.

سامسونگ؛ قدرتمندترین برند برای خرید میان رده

موتورولا با دو نماینده در میان برترین گوشی های هوشمند

اگر قصد انتخاب جذاب با قیمت بین 4 تا 6 میلیون تومان را داشته باشید، گوشی هوشمند موتو زد 2 پلی قیمتی در حدود 4میلیون و 300هزار تومان دارد. این گوشی هوشمند 5.5 اینچی نسبت تصویر 16به 9 و ظاهری کلاسیک دارد. گوشی موبایل موتو زد 2 فورس نیز با قیمت 5میلیون و 400هزار تومان در این رده قیمت قرار دارد. در حال حاضر نمایندگان موتورلا نیز مورد توجه کاربران موبایل قرار دارند.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی ها با قیمت بین 5 تا 8 میلیون

موتورولا با دو نماینده در میان برترین گوشی های هوشمند

شیائومی و سه نماینده قدرتمند در میان گوشی های میان رده

کمپانی شیائومی این روزها فروش خوبی در بازار ایران دارد، در حال حاضر سه موبایل وجود دارد که خرید های خوبی به شمار می روند.

قیمت Xiaomi Mi 9 SE نسخه 128 گیگابایتی حدود 5 میلیون و 700 هزار تومان است و یک خرید به روز به شمار می رود. در کنار این گوشی قدرتمند موبایل های می مکس 3 و همچنین ردمی نوت 7 نیز قیمتی در حدود 4 میلیون و 100 هزار تومان دارد و خرید های بسیار خوبی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی های تا 5 میلیون کدام گوشی ها هستند؟
شیائومی و سه نماینده قدرتمند در میان گوشی های میان رده

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها