موبایل نوکیا ۸.۱؛ یکی از سه شگفت انگیزهای نوکیا

0
1977
موبایل نوکیا ۸.۱؛ یکی از سه شگفت انگیزهای نوکیا

گوشی موبایل نوکیا ۸.۱ با ویژگی های منحصر به فرد خود در برخی از وب سایت ها رویت شد. کمپانی اچ ام دی گلوبال قصد دارد روز 5دسامبر از چند محصول جدید خود رونمایی کند. یکی از این محصولات، گوشی موبایل نوکیا 8.1 است. این محصول را می توان نسخه جهانی موبایل X7 در نظر گرفت. هنوز درمورد قیمت این گوشی هوشمند خبری منتشر نشده است اما به نظر می رسد این محصول با قیمتی بالاتر از X7 نوکیا در اختیار کاربران قرار گیرد. X7 قیمتی در حدود 250 یورو دارد.

موبایل نوکیا ۸.۱ با صفحه نمایش 6.18 اینچی و رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش خواهد شد. نوکیا مانند بسیاری از محصولات خود در این گوشی نیز از پنل IPS LCD استفاده خواهد کرد. این کمپانی چینی قصد دارد موبایل خود را با فناوری های بسیار جالبی در بخش صفحه نمایش روانه بازار فروش کند، به همین دلیل از فناوری PureDisplay در این محصول استفاده شده است.

اگر برخی از شواهد درست باشد، می توان انتظار عرضه این گوشی هوشمند با حاشیه های بسیار کم را داشت. همچنین برخی از وب سایت ها نسبت صفحه نمایش به بدنه را 86.5درصد در نظر گرفته اند.

گوشی موبایل نوکیا ۸.۱ با چه لنزهایی روانه بازار فروش می شود؟گوشی موبایل نوکیا ۸.۱ با چه لنزهایی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی موبایل نوکیا ۸.۱ با دو لنز 13 و 12 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شود. البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که لنز اصلی این موبایل، حسگر تصویر IMX363 سونی است که یک لنز 12مگاپیکسلی خواهد بود. در بخش دوربین سلفی نیز نوکیا بسیار موفق عمل کرده و حضور یک لنز 20 مگاپیکسلی به خوبی قدرت این محصول را در این بخش نمایش می دهد. بر اساس اخبار منتشر شده، این موبایل در هنگام تصویربرداری با نور کم، پیکسل ها را ادغام می کند تا تصاویر بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در بخش پردازنده نیز حضور اسنپدراگون 710 نقطه قوتی برای این گوشی هوشمند به شمار می رود. نوکیا میان رده خود را در سه نسخه روانه بازار فروش خواهد کرد. در بخش رم نرم افزاری نیز شاهد رم های چهار و شش گیگابایتی خواهیم بود و عرضه یک میان رده با حافظه داخلی های 64 و 128 گیگابایتی بدون شک شگفت انگیز خواهد بود؛ این چیدمان ها برای یک میان رده بسیار جالب توجه خواهد بود. همچنین عرضه این محصول با اندروید 9 نیز یک خبر بسیار خوب برای کاربران این محصول به شمار می رود.

در بخش باتری، نوکیا برای این میان رده باتری 3500 میلی آمپری را در نظر گرفته است. باید منتظر ماند و دید گوشی موبایل نوکیا ۸.۱ چه فروشی را در بازار جهانی به دست خواهد آورد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها