موبایل ویوو Y93 ؛ باتری ویژگی برتر این موبایل خوش قیمت

0
623
موبایل ویوو Y93 ؛ باتری ویژگی برتر این موبایل خوش قیمت

موبایل ویوو Y93 ؛ باتری ویژگی برتر این موبایل خوش قیمتکالاسودا- موبایل ویوو Y93 یکی از پرفروش ترین گوشی های مقرون به صرفه این برند چینی لقب خواهد گرفت. این گوشی موبیل که به زودی وارد بازار فروش می شود قابلیت های جالبی دارد که به کاربران اجازه می دهد تا از این گوشی هوشمند ارزان قیمت انتظار یک میان رده خوش ساخت را داشته باشند. در این مطلب قصد داریم به بررسی این موبایل قدرتمند بپردازیم:

موبایل ویوو Y93 ؛ معمولی در بخش صفحه نمایش

در این گوشی هوشمند نباید انتظار خاصی از صفحه نمایش این محصول داشت. ویوو برای این محصول از نسبت تصویر 19.5 به 9 استفاده می کند و رزولوشن اچ دی پلاس برای این موبایل 6.2 اینچی یک صفحه نمایش خوب را رقم می زند. این گوشی ارزان قیمت از پنل صفحه نمایش IPS LCD بهره می برد.

پردازنده اسنپدراگون 439 ؛ خاص ترین محصول شرکت کوالکام

در حال حاضر پردازنده یاد شده یک نمونه از محصولات خاص این شرکت محسوب می شود به گونه ایی که نمونه این پردازنده را در کمتر برندی مشاهده می کنیم به هر حال پردازنده اسنپدراگون 439 یک پردازنده 12 نانومتری محسوب می شود و در کنار رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این موضوع را باید در نظر گرفت که ویژگی های یاد شده تقریبا در تمام محصولات برند های چینی با همین ویژگی ها و قیمت قابل خرید است.

موبایل ویوو Y93 ؛ باتری ویژگی برتر این موبایل خوش قیمت

ویوو برای این محصول سیستم عامل اندروید 8.1 را در نظر گرفته و با توجه به شرایط موجود باید دید آیا اندروید 9 برای این میان رده ارسال می شود یا کاربران باید به اندروید 8.1 اکتفا کنند.

 دوربین ؛ همان همیشگی برند های چینی

موبایل ویوو Y93 دارای دو لنز 13 و 2 برای دوربین اصلی است. این دو لنز در گوشی های هوشمند سال جاری برند های چینی به خصوص هوآوی به تکرار دیده شده است. موبایل ویوو Y93 در بخش دوربین سلفی نیز دارای یک لنز هشت مگاپیکسلی است. این ترکیب لنز ها بسیار شبیه به گوشی پرفروش پی اسمارت هوآوی است. حال باید دید این گوشی خوش قیمت می تواند سود خوبی را برای برند ویوو به دست آورد یا خیر.

باتری ؛ خاص ترین بخش این گوشی هوشمند

ویوو برای این محصول باتری 4030 میلی آمپری را در نظر گرفته که در مقایسه با برند ها و موبایل های دیگر شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به طور کلی این گوشی هوشمند 200 یورویی شاید ویژگی خاص و برتر کمی داشته باشد اما این موضوع را در نظر بگیرید که موبایل یاد شده هیچ نقطه ضعفی ندارد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها