چگونه روی گوگل هوم به طور رایگان موسیقی گوش کنیم؟

0
1094
چگونه روی گوگل هوم به طور رایگان موسیقی گوش کنیم؟

شما می توانید بدون عضویت در اسپاتیفای، گوگل موزیک یا سرویس های دیگری مانند Deezer ، موسیقی رایگان در گوگل هوم خود پخش کنید.

سرویس های پخش موسیقی مختلف متصل به گوگل هوم

اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم کاربردهای بسیاری دارند ، از آنها برای کنترل خانه هوشمند تا برای پاسخ دادن به سؤالات مربوط به تکالیف بچه ها استفاده می شود. با این حال ، فعالیتی که بیشتر کاربران از آن لذت خواهند برد ، پخش موسیقی مورد علاقه خود در صورت تقاضا است.

اگر برای سرویس هایی مانند  Google Music ، Deezer  یا Spotify یک اشتراک ماهانه پرداخت کنید ، دستیابی به این کار آسان است. با وصل شدن شدن به  سرویس مورد نظر در اپلیکیشن گوگل هوم سادگی می گویید: “اوکی Google ، [هر آهنگی را که دوست دارید] پخش کنید.” این کار مشروط به این است که این آهنگ در دیتابیس سرویس باشد، در ان صورت پخش خواهد شد.

ممکن است به شما امکان خرید آزمایشی 30 روزه گوگل موزیک نیز در حین خرید ارائه شده باشد، و مطمئناً باید آن را امتحان کنید تا بتوانید مقایسه اش کنید. اما پس از پایان دوره آزمایشی لازم نیست که دست هایتان را در جیب خود بگذارید و به آهنگ های مورد علاقه خود گوش کنید.

سرویس های پخش موسیقی مختلف متصل به گوگل هوم

نحوه استفاده از موسیقی رایگان روی گوگل هوم

در صورت عدم اشتراک در هیچ یک از این خدمات ، در زیر بعضی از گزینه های دیگر را توضیح خواهیم داد که به شما امکان می دهد از موسیقی مورد نظر خود در گوگل هوم به صورت رایگان لذت ببرید.

استفاده از ورژن تبلیغ دار یوتیوب موزیک

اگرچه ورژن پولی یوتیوب موزیک وجود دارد که در صورت ثبت نام در گوگل موزیک به طور خودکار به ان نیز دسترسی خواهید داشت، اما یک نسخه رایگان نیز وجود دارد که عملکردهای یکسانی دارد اما تبلیغات نیز وسط آن پخش می شود. این حالت مانند یک رادیو است، با این تفاوت که لیست پخش را خودتان می توانید انتخاب کنید.

برای انتخاب YouTube Music به عنوان سرویس پخش دلخواه خود، اپلیکیشن Google Home را باز کنید ، روی نماد اکانت در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید ، سپس تنظیمات ، Services ، Music را انتخاب کنید. از لیست ، YouTube Music را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از موسیقی رایگان روی گوگل هوم

استفاده از اسپاتیفای به صورت رایگان

تنها گزینه پریمیوم اسپاتیفای نیست که توسط گوگل هوم پشتیبانی می شود، بلکه گزینه رایگانی نیز وجود دارد که ویژگی های آن محدودتر است. اما اسپاتیفای رایگان به شما امکان می دهد تا موسیقی را در حالت Shuffle نیز گوش کنید و می توانید به لیست های پخش خود نیز دسترسی داشته باشید. این نسخه نیز مانند نسخه رایگان یوتیوب موزیک از تبلیغات پشتیبانی می کند.

برای این کار پس از اینکه حساب اسپاتیفای ایجاد کردید، وارد اپلیکیشن گوگل هوم شوید. روی نماد اکانت در پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید. روی Settings, Services, Music و سپس Spotify ضربه بزنید.

گوش دادن به رادیوی اینترنتی

گوگل هوم به شما امکان می دهد موسیقی را از سرویس های رادیویی آنلاین مانند BBC و Capital FM پخش کنید. اگرچه شما نمی توانید آنچه را می شنوید کنترل کنید ، اما می توانید بدون پرداخت هزینه آن ، به موسیقی محبوب و ترند فعلی گوش دهید. فقط بگویید “اوکی Google ، [نام ایستگاه رادیویی] را پخش کنید.”

استفاده از اسپاتیفای به صورت رایگان

تنظیم یک پلی لیست در گوگل پلی موزیک

Google Play Music یک برنامه مدیریت موسیقی برای آهنگهای ذخیره شده در تلفن یا تبلت شماست ، خواه در این سرویس اشتراک داشته باشید یا خیر. خرید موسیقی از فروشگاه به صورت یکجا و امکان دسترسی به آهنگ های ذخیره شده در فضای داخلی دستگاه شما امکان پذیر است. هر آهنگی که به برنامه دسترسی داشته باشید را می توان به لیست پخش اضافه کرد و سپس آن لیست پخش را با کمک گوگل هوم پخش کنید. این کار ساده است، کافی است بگویید “اوکی Google ، [نام پلی لیست] را پخش کن.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها